20 weken echt gehad

hallo meiden!!

wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad,alles was goed met de kleine man!!!

ja ook wij krijgen een jongen!!volgens mij iedereen hihih iedereen die ik ken die zwanger zijn krijgen allemaal een jongen!!

alles zat er aan en alles was goed dus wij zijn super blij en gelukkig!!!vooral mijn vriend die is helemaal blij!!

nu over 8 weken de 3d/4d echo:D:D:D

liefs Annet

Wat goed!! Echt allemaal jongens hier!! Spannend hoor, ben benieuwd of er nog wel meiden bij gaan komen!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!
Wij krijgen vanaf nu iedere 4 weken een groeiecho omdat onze dochter zo groot was. Ik groei nu ook alweer heel hard dus ze willen het erg in de gaten houden. Mijn baarmoeder zit alweer 3 vingers boven mijn navel!
Mijn bekken gaat erg !@#$% zeg maar, ben blij dat ik een zittend beroep heb al moet ik wel ieder half uur een stukje lopen anders doet het ook veel pijn. Hoe gaat t met jouw bekken?

greetz Esz

Hey,

Wat goed zeg. Fijn dat alles goed was hoor. En hartstikke leuk een jongetje. Wij hebben er eentje van 4 en het is echt genieten hoor.

Het duurt nog zoooo lang voor wij de 20w echo krijgen.

@ brussel. Haha dat duurt nog fftjes. Lol Ben nu 8w2d.
(hoor bij de juni mama's he)
Mag 30 november eerst weer naar de verloskundige en dan hopen we toch het hartje te horen.
En heb dan 14 december eerst nog mn 12 weken echo zit dan als et goed is op 12w5d
En dan pas plannen we de 20 weken echo.

Hey Annet,
had je gevoel het toch goed he gefeliciteerd met jullie aanstaande zoon leuk joh...
Ik heb morgen (donderdag) me 20 weken echo ben zo benieuwd..Ik neig zelf heel erg naar een meisje en mijn vriend naar een jongen maar we zien het allemaal wel toch!!!!
Als het maar gezond is 10 vingers en 10 teentjes en een gezond hartje heeft ben ik gelukkig..Ik wil het heel graag weten en dan zul je net zien dat de kleine alles gesloten houdt en zoiets heeft van ja dag hahahah ik zie het al voor me. Ik laat het morgen meteen weten op de site dus je ziet het vanzelf...

Terug
Bovenaan