20 weken en nog niets voelen

goede avond allemaal

wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad, en ik vond het super om ons kindje weer te zien! op de echo zach je hem erg veel bewegen en draaien maar ik voel er niks van. dat vind ik wel jammer en het maakt me soms ook wel wat onzeker!
weet wel dat we er van uit moeten gaan dat alles goed is daar binnen maar ja wat wil je dan ook als je de kleine niet kan chekken als jij dat wilt hihi

ik moet ook zeggen dat ik t nu wel langzaam vind gaan, maar misschien komt dat ook wel omdat ik ons kleintje nog niet zo voel (krijg wel al een buik hoor)

zijn er meer dames onder ons die de eesrte verwachten maar nog niet echt voelen? misschien ben ik dan ook wat minder onzeker

groetjes

Hey hey

nou ik ben zwanger van de derde...
dus je zou zeggen dat ik al wat ervaring heb met weten wat je moet voelen als je kindje beweeg
alleen deze zwangerschap is het heel anders dan mijn vorige hoor.... die voelde ik al heel snel maar deze dus ook niet.
nu ligt de placenta ook nog eens voor ... aan de buik kant dus dat belemmert ook het gevoel enorm zeggen ze
ik ben nu 18 weken en voel het dus ook heel weinig tot niet
het is dat ik al een aardige buik heb anders zou je je bijna afgaanvragen of ik wel zwanger bent hahaha
maar goed ik begrijp je gevoel maar dat gaat echt nog wel komen alleen wij hebben de pech dat het iets langer duurt.

gelukkig weet je dat alles goed is met je kindje omdat je het op de echo zag en daar moet je je aan vast houden hoor!!
het komt echt van zelf!!!

succes.

liefs shirl.

Hoi,

Ik ben nu `19 weken en 4 dagen zwanger van ons 2de kindje.
Vorige week op de pret echo bleek dat de palcenta aan de voorkant zit..en daarom voek ik het ook amper.
Woensdag de 20 weken echo spannend.

liefs

hallo

bij de echo zeiden ze inderdaad dat m'n placenta ook aan de voor kant zit. :$

maar krijgen wij dan straks toch ons kindje te voelen? dat lijkt me zo'n speciaal gevoel!!

liefs

Hey hey

ja tuurlijk gaan jullie het ook voelen lijk me sterk dat dat niet zo is alleen de vk zei tegen ons dat het gewoon wat langer duurt voor dat je het goed gaat voelen en nog langer duurt voor dat je het ook gaat zien dat het beweegt... dus wij moeten gewoon wat langer geduld hebben vrees ik!!!
maar deste mooier is het als je het echt in eens voelt dnek ik dan maar!!!

komt allemaal goed maar ben wel benieuwd wanneer je het echt gaat voelen zou het leuk vinden als je dat ook laat weten ;-)

liefs shirl

Hey,

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, ik ben nu 18 weken zwanger van de eerste. Af en toe afhankelijk hoe ik lig denk ik iets of wat te voelen maar het kan net zo goed iets anders zijn haha. Hoe dan ook moet je langer geduld hebben als je placenta ervoor ligt, maar voelen ga je het zeker doen hebben ze mij verzekerd!

Groetjes Sabrina

hoi,

ben nu 21 weken en kan de kleine nu wel goed voelen, ook ik heb de placenta aan de voorkant. het heeft lang geduurt maar ik voel eindelijk beweging in mijn buik... heerlijk, meestal s'avonds als ik in bed lig of vroeg smorgens ook als ik nog even in bed lig.
Goetjes

Terug
Bovenaan