A
Anoniem
Guest
HALLO MEIDEN
wie van jullie heeft ook zo`n last van braken later in de zwangerschap.
ik ben de eerste 3 maanden wel wat misselijk geweest maar vanaf de 17 de week geef ik iedere dag een paar keer over.
ik moest van de verloskundige naar de huisarts om medicijnen te halen voor de misselijkheid omdat ik in een maand 4 kilo was afgevallen.
nu gaat het wat beter maar geef toch nog 3 x per dag veel over.
ik mag van de huisarts en de verloskundige niet meer werken en voledige rust houden anders heb ik kans om opgenomen te worden.
mijn bazin was hier niet blij mee en praate mij een schuldgevoel aan.
ik werk in de zorg en daar kunnen ze toch geen overgevende mensen gebruiken die zo slap zijn dat ze niet eens meer op de benen kunnen staan.
ik ben er echt ziek van.
wie heeft deze ervaring nog meer of wie heeft er een tip
veel liefs sandra
wie van jullie heeft ook zo`n last van braken later in de zwangerschap.
ik ben de eerste 3 maanden wel wat misselijk geweest maar vanaf de 17 de week geef ik iedere dag een paar keer over.
ik moest van de verloskundige naar de huisarts om medicijnen te halen voor de misselijkheid omdat ik in een maand 4 kilo was afgevallen.
nu gaat het wat beter maar geef toch nog 3 x per dag veel over.
ik mag van de huisarts en de verloskundige niet meer werken en voledige rust houden anders heb ik kans om opgenomen te worden.
mijn bazin was hier niet blij mee en praate mij een schuldgevoel aan.
ik werk in de zorg en daar kunnen ze toch geen overgevende mensen gebruiken die zo slap zijn dat ze niet eens meer op de benen kunnen staan.
ik ben er echt ziek van.
wie heeft deze ervaring nog meer of wie heeft er een tip
veel liefs sandra