20 weken en voel mijn kindje nog niet?!?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik weet dat ik me nog geen zorgen hoef te maken maar toch hoop ik dat iemand me wat gerust kan stellen.
Ik ben 20 weken en 3 dagen zwanger en voel mijn kindje nog niet!
Ik weet dat alles goed is want ik heb met precies 20 weken een pret echo gehad en dat zag er prima uit. Plecenta ligt echter niet voor!
De gyn. zij wel dat als je zelf wat steviger bent het kan kloppen dat je je kindje niet zo snel voelt, maar toch.
Zijn er meer meiden die het ook echt pas later gingen voelen?

Groetjes Fennie

Hallo,

Ik voelde ons kindje toen ik 21 weken zwanger was. Bij een eerste schijn je het ook later te voelen. En ja... ik ben ook een stevige tante. Het zal bij jou ook vast niet lang meer duren.

groeten pinklady

Bij een eerste voel je het meestal zo rond de 19e week of later.
Ikzelf voelde mijn zoontje als met 17,5 weken. Wel vroeg ook, maar het kan.

hoi

jammer dat je nog niks voelt , maar dat komt vast nog wel.
wanneer je kindje zich afzet tegen je ribben :D

ik voelde al met 2 maanden een soort bellen geblaas en zo langzamerhand steeds meer.

groetjes Renske

Je verwart het zelf ook nog vaak met darm gerommel. En op een gegeven moment denk je vanzelf: hee dit volet toch eigenlijk niet echt als darmgerommel, dit is een vlindertje in mijn buik en daarna wordt het snel sterker en sterker, totdat je de pech hebt en je uk schopt je helemaal blauw!

groetjes,
Wietske

Hai Fennie,
Heb je eral 3eens rustig de tijd voor genomen. Echt gaan liggen en je ruim een half uur concentreren op alle bewegingen van je lichaam?
Want vooral bij een eerste weet je vaak niet wat  je moet voelen en zul je suptiele trapjes daardoor misschien niet opmerken.
Sowieso is het nog niet raar als je het met 20 weken nog niet hebt gevoeld. 22 of 23 kan ook nog.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan