20 weken gehad!!!!

Hoi meiden

Ook ik heb deze week de 20wk gehad en het was allemaal super in orde.
Toch wel spannend als je er heen gaat hoor.Dit is ons 2de   wondertje waar we
heel lang op hebben moeten wachten net als bij ons zoontje.Dan denk je toch
wel even als het allemaal maar goed is.Hele aardig vrouwtje vroeg ook gelijk of
we wouden weten wat het zal worden.Ik had verwacht dat mijn man nee zou zeg
gen maar hij zei gelijk ja..Ik was helemaal verbaasd maar heel blij want ik wou
het wel graag weten.Bij onze zoon heb ik het 4wk wel geweten en hij niet.Tot onze
verbazing bleek het een meisje te zijn.Helemaal blij natuurlijk maar het maakte ons
niet uit maar als je zolang bezig bent voor een kindje dan maakt het ook niet uit.
Wij vertellen het onze omgeving niet, maar het is wel grappig bij mijn zoon dachten ze
een meisje en nu denken ze allemaal een jongen..Dus nu lekker shoppen voor een meisje,maar wel zonder mijn zoontje want die weet het niet maar is overtuigd dat
het een meisje is.(grappig).
Voor iedereen die nog moet heel veel plezier en een goede uitslag.

Groetjes Anita

Leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag mn 20 weken echo gehad. Bij mijn dochter dacht ik echt dat ik een zoontje zou krijgen en heb even aan het idee moeten wennen toen ze bij 20weken echo zeiden dat het een meisje was.
Natuurlijk helemaal geweldig maar de eerste weken stel je je echt in op een jongen. De hele familie zei ook dat het een meid werd en ik er maar tegen in gaan haha, maar ze hadden toch echt gelijk.
Nu ik (precies een jaar later) weer zwanger ben had ik gelijk het idee dat het een meid zou worden. Iedereen in de familie denkt een jongen en ik hield weer stellig vol dat het een meid wordt. En ja hoor, ik heb deze keer gelijk haha.
Ik zeg lekker niets en laat ze maar lekker denken. Dit is ons kleine geheimpje.
Zo geweldig, 2 meiden van bijna dezelfde leeftijd. Met zelfs een kans dat deze tweede op dezelfde dag geboren wordt dan de eerste. (niet te hopen, maar we kunnen er niets tegen doen natuurlijk) We zullen zien, ik ben helemaal gelukkig! (als het een jongen was ook hoor haha)

Terug
Bovenaan