20-weken update

Hoi,
Ook wij hebben de 20weken echo gehad.alles was goed, gelukkig.ik maalte me vooraf wat zorgen omdat het met mij nog niet beter gaat. Inmiddels 1 nacht in ziekenhuis verbleven om bij getankt te worden via infuus. Waarschijnlijk blijft de misselijkheid hoewel de vermoeidheid nog kan verbeteren. Maar daardoor zie ik het af en toe ff niet meer zitten....

Gelukkig dus wel alles goed met de kleine.

O, gelukkig dat met je beebje alles goed gaat.
Super vervelend joh, dat je jezelf zo rot voelt! Gelukkig al over de helft...

Ben zelf ook bij alle kids 9 mnd misselijk geweest, dit keer inclusief ziekenhuisopnames. En over alle andere kwalen maar niet te spreken...
Gelukkig is het de dag na de bevalling weer over en vergeet je snel hoe ontzettend rot je je gevoeld hebt. Gelukkig maar, anders had ik het zeker bij een kind gelaten, haha...

Sterkte meis!

Tnx dames
Bij onze zoon was ik ook bijna de hele tijd misselijk. Het heeft echt wel lang geduurd voor ik dat "vergeten" was (ik heb er tot hij negen maanden was nog last van gehad in die zin dat mn maag alleen nog erg kleine beetjes eten aan kon, icm bv zorgde ervoor dat ik enorm hard afviel)
Dat was ook wel een reden om te twijfelennover een volgende zwangerschap. Dan hoop je dat elke zwangerschap anders is.... Het valt nu vooral tegen door rondrennende peuter die vooral aan zn moeder hangt

Pff, en ik werd t na 3maanden ziek zijn beu! Jij ondertussen nu helemaal, en begrijpelijk!
Hopelijk komt r snel verandering in.

Even volhouden...

Terug
Bovenaan