20 weken zwanger lage bloeddruk

<p>Hey dames, </p><p>Ik ben momenteel 20 weken zwanger en ik heb last van hartkloppingen en heel erg duizelig af en toe. Zijn er meer van jullie die daar last van hebben? </p>

Ik had met beide zwangerschappen ook last van lage bloeddruk. Als ik op de bank ging liggen en met de voeten omhoog (hoger dan je hoofd) ging het na een kwartiertje weer. Op aanraden van de vk had ik een zakje zoute drop opzak, mocht ik onderweg er last van krijgen.

Hoi ,

ben 19 weken weken en heb ook een lage bloeddruk. Het hoort er allemaal bij nu! Goed opletten met te snel opstaan :) 

succes !

Mijn bloeddruk is elke keer goed bij de verloskundige. 
Maar ook ik heb constant last van hartkloppingen en draaierig.. Zeker bij inspanning.. Hoort erbij denk ik.. I don't know hihihi 

Bij mij inderdaad ook het advies om af en toe zoute drop te eten of iets anders zouts. Dat helpt. En inderdaad rustig opstaan! Scheelt wel weer: veel vrouwen hebben op het eind juist een te hoge bloeddruk, maar daar heb jij straks waarschijnlijk geen last van. Bij mij was met mn eerste bevalling mn bloeddruk eindelijk 'normaal', haha. Dus dat is dan weer een meevaller!

Terug
Bovenaan