20 weken

Wij hebben ook gister de 20 weken echo gehad. Wat een wonder om die reis langs het lichaam van die kleine in je buik te maken: alles er op en er aan en gelukkig helemaal gezond.
We weten inmiddels ook wat het wordt, maar houden het geslacht zo lang mogelijk voor onszelf.

hoi bilsbanaan,

fijn dat alles goed was.
ik heb morgenavond (dus woensdag) om 20u de 20 weken echo.
wij gaan het dus niet weten wat het wordt. wisten we bij de 1e ook niet.
al denken mijn man en ik nu allebei dat het een jongetje wordt en zeker nu ik al die aprilmama's hoor dat ze een jongetje krijgen ;-)

Hoi,

Wat fijn dat alles goed is. Mooi om te zien is het zeker. Ik mag pas 14 dec. Duurt mij nog veel te lang, haha. Wij weten ook al wat het wordt. Nu maar kijken of het nog eens bevestigd wordt de 14e.

Hallo Allemaal,

Ja,ja hier weer een 20 weken echo gehad vanmorgen.
En ook wij krijgen een jongen!!
Wat was het mooi om ons wondertje van top tot teen te bekijken. Nu aan het nagenieten.

Noord83

Wat goed al die positieve 20 weken echo's en wat veel jongetjes al.Wij zijn vrijdag aan de beurt en hopelijk kunnen ze het zien wat het wordt!

wat mooi dat alles goed was helemaal super. ik vond het erg spannend de 20 weken echo maar gelukkig alles goed:Dmaar wel apart hoor zoveel jongen hihihihi zullen we nog dezelfde namen hebben ben benieuwd;)eerst maar eens kijken wie het eerst is:p

Terug
Bovenaan