20 weken

Hi Mama's

De 20 weken echo vanochtend gehad, ff een spannend moment hoor. een uur lang uitsluiten van een aantal bijzonderheden die mijn broer had..... dus erna viel er een last van mijn schouders

Moeten wel terugkomen met 32 weken ivm de placenta..... die ligt voor de uitgang :-( hopelijk schuift het nog en anders wordt het een KS ipv normale bevalling

En we weten op welke wolk we mogen meedrijven.... De chionese horoscoop zat er bij ons in ieder geval naast... dat was fff op me inwerken hahahaha

Ook wij een ROZE WOLK... alle blauwe dingen en jongens kleding kunnen we het huis uit doen....

Paps is helemaal happy, naam weten we, mama is de kamer al aan het inrichten hahaha

nu de voorbereiding voor onze zoon nog... poppen en roze wilde hij niet ... Tja

Gefeliciteeeeerd!! Zal wel extra spannend voor jullie zijn geweest gezien je broer. Maar gelukkig is alles met jullie kleine meid goed!

Dat van die placenta had ik dus ook, maar gelukkig is ie hier wel al verschoven (je wil niet weten hoe opgelucht ik was toen ik daar lag bij de echo). Zal voor je duimen dat de placenta ook bij jou nog opschuift! In de meeste gevallen gebeurt dat wel werd me gezegd.

Have fun met het inrichten van de babykamer. En mocht je je jongensspullen niet kwijt kunnen, mag je altijd aan me denken aangezien we niet zo ver bij elkaar uit de buurt wonen ;)

Nog een meisje erbij! Gefeliciteerd en goed om te horen dat alles goed is met de kleine...
Nu alleen nog een paar keer op je kop gaan staan om de placenta omhoog te krijgen :)

Geniet van je roze wolk!

Terug
Bovenaan