<p class="p1" style="margin: 0px 0px 3px; font-stretch: normal; font-size: 28px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1" style="font-weight: bold;">Hi allemaal!</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s2">Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een uitgebreide 20 weken echo omdat ze bij de vorige echo echodense darmen hadden gezien en een placenta circumvallata. Bij de 20 weken echo bleken de darmpjes gelukkig weer normaal en ook de band van de placenta was bijna niet meer te zien. Dus dat was een hele opluchting. Echter werd ik later gebeld dat ze toch verhoogd perdicaalvocht hadden gezien bij het hartje. Elke baby heeft dat alleen normaal zit het in de kamers en bij ons kindje ook net iets daar buiten. De echoscopiste vertelde dat ze dit vaker zien en het meestal niks is maar om het echt zeker te weten dat het niks genetisch/afwijkends is we eventueel een vruchtwaterpunctie kunnen doen. Nou vind ik een vruchtwaterpunctie een heel eng idee en durf ik dit dus eigenlijk niet omdat er dan een kans bestaat dat je een miskraam krijgt. Maar soms ben ik ook wel heel erg bang dat er misschien iets mis is en kan ik nog steeds niet heel erg genieten van de zwangerschap. </span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s2">Heeft iemand misschien ook zoiets gehad en wat was toen jullie besluit? Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal! </span></p>