20 wk echo en geslacht niet willen weten,..

Hoi Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis (zomer2006 en maart2009), maar vraag me toch iets af.

Wij willen dit keer niet weten wat het geslacht is van ons kindje. Maar nu vraag ik me af hoe men dat dan doet bij de 20 wk echo.

Destijds bij ons zoontje kon je er praktisch niet omheen kijken, we wilde het dan ook graag weten. Maar dit keer ben ik zo bang dat ik er toch een glimp van opvang en dat terwijl ik niks van de echo wil missen natuurlijk! Ondanks dat ik het niet wil weten zal je (ik in ieder geval)  er toch naar kijken..

Hoe is dat bij jullie gegaan bij de 20 wk echo?

Keken jullie de andere kant op? Heb je tóch iets gezien?

Ik zou het zo jammer vinden als we er "perongeluk" achter zouden komen..

Esmé mv Kay

(14,3 wk zwanger)

hoi Esme,

Ik zie dat jij ook bij andere maanden "gluurt". hahahahaha
Ik ben ook van het zomer2006 forum en nu februari2009 forum.

Bij Merel toendertijd wilde wij het ook niet weten, en dat hebben we vooraf gewoon aangegeven.
Dan gaan ze niet op het geslachtdeel focussen.
Tenzij die hummel al meteen met de benen wijdt zou liggen en je er niet omheen kunt hahahaha.
En je zelf ontzettend gaat opletten...dat moet je dan natuurlijk ook niet doen!

Dit keer willen we het ook niet weten!
Dus gewoon aangeven vantevoren.

Groetjes Elise.

Hoi Esme,

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en wij willen ook niet weten wat het geslacht is. Het is ons eerste kindje en wij willen het graag een verassing voor ons zelf houden. Tijdens de echo begon de nieuwsgierigheid bij mijn vriend toch wel erg op te spelen en hij heeft heel erg zijn best gedaan om het geslacht te zien. Het is hem echter niet gelukt. De echo scopiste vroeg ons van te voren of we het wilden weten heeft geprobeerd het ook niet in beeld te brengen.
Je kunt veel zien op zo' n echo maar je moet toch wel een getraind oog hebben wil je het er zelf uit op kunnen maken!

Hoe is jullie ervaring met het niet willen weten van het geslacht? Ik heb er zelf best negatieve reacties gekregen / teleurstellende blikken. Ze vinden me ouderwets en snappen het niet. Nu kun je niks roze of blauw kopen. Dit waren we echter toch al niet van plan!

Groetjes Romy

Als je het aangeeft brengen ze het niet direct in beeld. Ik dacht van alles te zien maar weet nog niks hoor. Je moet inderdaad een getraind oog hebben.

gr.Ing

hoi hoi
wij wouden het ook niet weten en heben 2 weken geleden de 20 weken echo gehad,
echt SUUPER mooi en wou ook geen glimp van ons kleintje missen haahah
maar ik heb het warschijndelijk wel gezien wat het wordt en dat is erg jammer,
hebben ook aan gegeven het niet te willen weten maarja,ze kijken nu eenmaal echt alles na in zn  20 weken echo
en ik had ook nog eens een type 1 echo.Ik heb het nu verdrongen en tegen mezelf gezegt   dat ze echt niet volop het geslacht in beeld hadden gebracht en dat het vanalles geweest kan zijn hahaha.Nu begint gelukkig weer het spannende gevoel weer te branden hihi.

groetjes Esther mama van Bjorn en 22 weken zw

Terug
Bovenaan