20 wk echo gehad en het wordt..............

een derde knul!!!!!!!!
Stiekem toch gehoopt op een meid, maar een knul is ook erg leuk tenslotte.
Maar om nu dus voor de derde keer een jongensnaam te verzinnen.........
We worden het nog niet eens,
dus weten jullie nog een aparte amerikaanse/engels/schotse/ierse/keltisch
jongensnaam????

heerlijk toch drie jongens...ik zit ook al op twee jongens en heb morgen de echo, maar mijn man wil het niet weten.... Ik moet dus nog even wachten op de "uitslag". Ik zou erg graag weer een jongen willen hoor! Ik geniet wel van al die kerels om me heen!
Succes met verzinnen, ik ben meer van de hollandse boys zeg maar...haha!

3 jongens vind ik echt heel stoer! Je zal op handen gedragen worden! Ik heb er nu 2 en volgende week woensdag weten wij of wij ook 3 jongens krijgen of een meid erbij. Voordeel is wel dat je alle spullen in de juiste kleuren hebt!

Hoi, kan me voorstellen dat je toch wel stiekem had gehoopt op een meisje. Maar goed, je hoeft nu niet zoveel kleren te kopen, zeker de beginmaatjes niet....

Haha, namen is lastig, hoe heten je andere jongens? Of wil je dat niet op het forum zetten.

Gefeliciteerd! Tja...de namen...ik ben zelf meer van de hollandse namen: Linda, Astrid, Joska. Wil je graag dat het bij de andere jongens past, of wil je juist iets afwijkends? En wil je modern of klassiek engels/keltisch?
Die namen blijven moeilijk, wij verzinnen voor de vierde keer een meisjesnaam en we weten nog niet eens of het een meisje of jongetje wordt!

Succes ermee!

Terug
Bovenaan