20 wk echo gehad. Wat mooi!

Hoi dames.

Vanochtend de 20 wk echo gehad en alles zag er super uit! Ze zag geen bijzonderheden. Vond het zo mooi om te zien, de beentjes, teentjes vuistjes etc!

De echoscopiste was ook super enthousiast en zat er helemaal in: kijk nou die teentjes etc haha.

En het is nog steeds een meisje!

Hey Carola,

Wat een super goed nieuws meid!! Alles helemaal top in orde met jullie kleine meisje :)

Leuk om te zien hé? Alles in het mini. Ik weet dat we nog even geduld moeten hebben maar ik kan nu al niet meer wachten totdat ze er zijn, jij?

Geniet van je roze wolk. Zijn jullie nog wezen shoppen?

Liefs Lynn.

ahhh super leuk!!!! geniet er lekker van. en nog steeds een meisje hihi zou toch wat zijn alst ineens een jongen is, maar ik was ook wel blij met de dubbele bevestiging hoor hihi

xxxx

Hey dames

Heb de dvd van de echo vandaag al 2x gezien weer haha.

Zijn daarna nog lekker weesten lunchen met zijn tweetjes. Zijn nog even bij een babywinkel geweest maar dut was om even snel een ondersteunende beukband te halen, wel duur maar wel fijn omdat ie mijn rug ook wel ondersteund.
We konden het alleen toch niet laten om 2 slabbetjes te kopen met i love opa & i love oma. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan want was best een beetje brak van vannacht haha. Heb een klein uurtje lekker in bed tv liggen kijken.

Liefs

Terug
Bovenaan