<p>Hoi dames. </p><p>Ik heb maandag de 20 weken echo gehad, ik was toen exact 20 weken. De verloskundige gaf al aan dat het hoofde wat kleiner was (zat op 19.3 wk) maar toen in vroeg of dat kwaad kon zei ze van niet, "jij hebt ook een wat kleiner hoofd en de ene heeft nou eenmaal maat XL en de ander XS". Ik was hierdoor gerustgesteld en ging dan ook met een goed gevoel naar huis. Echter werd in vandaag door mijn eigen verloskundige gebeld (de 20 wk echo werd door een andere praktijk gedaan), die de uitslag binnen hadden gekregen, dat het hoofdje toch wel echt te klein was en ik dit in het ziekenhuis extra moet laten onderzoeken of het wellicht een meetfout geweest is (maar hier durf ik niet vanuit te gaan) of dat het inderdaad zo is en wat het dan kan betekenen. Ik ben enorm geschrokken, juist omdat ze maandag zeiden dat eet allemaal goed was. Ik maak me ontzettend zorgen. De relatie met de vader van het kindje is helaas verbroken (we kunnen nog wel goed samen en hij gaat ook met alle echo's ed mee) en in heb een aantal weken enorm veel stress en paniek gehad, ik kan dit er niet bij hebben. De afspraak in het ziekenhuis is ook pas vrijdag dus ik moet nog 2 lange dagen in onzekerheid zitten..</p><p>Nu vroeg ik me af of iemand dit ook heeft meegemaakt, een te klein hoofdje tijdens de (20 wk) echo, maar waarbij het achteraf toch mee leek te vallen? Ik heb wat hoop nodig..</p><p>Liefs, L. </p>