20 wk echo

Hoi!

Ik heb 20 wk echo afspraak gemaakt! 12 dec om 15:30! Daarvoor nog twee andere afspraken eerst echo en de andere gewoone controle. En jullie al 20wk echo afspraak gemaakt?

Liefs

Hey,

Leuk hoor en spannend nog even wachten en dan mogen jullie al voor de 20 weken echo! Ook leuk om naar toe te leven althans ik vindt dat wel. Ik kijk er echt naar uit kijken of de kleine helemaal in orde is en kijken naar het geslacht ben echt super benieuwd. Wij moeten 23 november voor de 20 weken echo.

Willen jullie weten wat het gaat worden?

Liefs RH

Inderdaad iets leuks om naar toe te leven ook wel spannend. Ja wij willen heel graag weten wat we gaan krijgen. Toch leuker om de spulletjes af te kunnen stemmen op jongetje of meisje. Me man hoopt op een meisje al is een jongetje natuurlijk ook van harte welkomen.

Liefs

leuk hoor :D
ik ga 18 oktober naar de vk en dan gelijk de afspraak maken voor de 20 weken echo.
ook wij willen weten wat het wordt (is)
schattig voor een meisje, stoer voor een jongen :D
heb heel erg t gevoel dat we weer een meid krijgen ( mijn 3e meid, mijn man zn 4e)
maar we zien t wel met de 20 weken echo (of niet want mn oudste dochter liet t echt niet zien waardoor we een geslachtsmeting hebben laten doen)
tis allebij van harte welkom (L)

liefs, do

nee nog geen afspraak gemaakt. moet een donderdag weer naar de verloskundige en moest erna pas gaan bellen voor 20 wk echo. en een afspraak bij gyneacoloog. dus verwacht rond half november

hoi hoi,

Ik moet woensdag weer naar de vk, ik ga dan vragen wanneer ik die afspraak moet maken. denk in de week van 27 november dan ben ik namelijk 20 weken.

liefs do

hoi,

Ik mag 17 november voor de 20 wekenecho! Ik vind het vooral belangrijk om te weten of alles is aangelegd. Of we het geslacht willen weten ben ik nog niet over uit.

Terug
Bovenaan