20 wk echo

Hoi,
ook wij zijn gister met precies 20 weken voor de 20 weken echo geweest. Alles zat er op en er aan. En alle meting waren ook keurig. Het enige was dat mijn placenta laag lag, dus kreeg ook nog een inwendige echo om dit te checken. Hij ligt nu 2 cm boven de uitgang, dus ik heb er goed vertrouwen in dat ie de komende tijd verder mee naar boven groeit. Met 30 wk krijg ik daarom weer een inwendige echo. Wij willen niet weten wat het word, dus aan het begin van de inwendige echo moesten wij even onze ogen dicht, want die kleine lag precies met zijn/haar kont naar beneden. Allemaal goed gekomen, we weten nog steeds niet wat het word.
En deze goeie echo was dus en heel mooi verjaardags kado'tje voor mijn man, die jarig was :)
's Avonds hebben we opeens besloten om onze jongens naam aan te passen. Ondanks dat mijn man overtuigd is dat we een meisje krijgen haha. We hadden het even over onze meiden naam. Dat is een wat apartere naam, maar een vriendin van ons heet ook zo. Mijn man was opeens bang dat zij het misschien stom zou vinden dat wij ook voor die naam hebben gekozen. Ik denk van niet, daarnaast is het niet iemand die we wekelijks zien, nog niet eens maandelijks, dus ik zie geen probleem. Heb mijn man ook wel overtuigt geloof ik. En toen vond ik dat ik gelijk wel even kon zeggen dat ik de laatste tijd twijfelde over onze gekozen jongens naam, dat ik m toch iets te standaard vond. Toen kwam ik met een voorstel voor een andere naam en hij vond hem gelijk leuk! Nog een korte discussie over de spelling gehad, maar daar zijn we nu ook over uit.
Dus ik ben helemaal blij! Een goede echo en twee mooie namen die klaar liggen. Helemaal top!
Liefs,Mar
 
Terug
Bovenaan