20 wk echo

Alles was goed! Alles zat erop en eraan, zo fijn! De hematoom was nog steeds te zien trouwens, daar was ik ook benieuwd naar.

En we krijgen één zoon! Nu kan de namenstrijd losbarsten.... Haha bij ons is, een jongensnaam erg lastig.

echt super!!
hoe gaat het nu verder met de hematoom? controleren ze dat op een later tijdstip nog een keer?

een jongen! wow, heel erg gaaf. ja jongensnamen vonden wij ook echt heel erg lastig.

geniet van jullie zoon en van de goeie echo.

liefs, x

Helemaal geweldig! Wat leuk dat jullie een zoon krijgen.
Ja die namen he! We hebben er een paar echt leuke voor een meid, maar zoeken nog naar een leuke jongensnaam.

liefs Dominique

Nee volgens mij niet. Ze heeft er niets over gezegd. Probleem met namen is vooral dat de namen die ik leuk vind van allerlei raars betekenen in de moedertaal van mijn man, haha... Dus dat geeft hillarische gesprekken.

We komen er wel uit hoor! We hebben nog even....

Lastig jongensnamen, wij kwamen er niet uit. Gelukkig is het een meisje, maar ik moet zeggen ook dat was wel lastig. Fijn dat alles goed was. Jammer dat de hematoom er nog zat. Als hij niet te groot is kan het niet zoveel kwaad. Ik mocht pas weer naar de verloskundige toen de hematoom weg was. Loop je bij de verloskundige of de gyn?

Hai lieverd,

Wat een super goed nieuws dat alles goed is! Heerlijk toch? Nu lekker genieten en shoppen voor je mannetje. Leuk voor Evi, een broertje! Ze was toch mee naar de echo?

Tsja....jongens namen......moelijk he? Ik vond er 1 verzinnen al lastig maar we hebben uiteindelijk nog redelijk snel 2 hele leuke jongens namen gevonden :)
Succes met de strijd.....hihi!

Geniet van je blauwe wolk. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan