20 wkn echo gehad.. word naar zkh doorgestuurd...

dag mede zwangere

pfff wat een avond!
vol spanning naar de 20 wkn echo... alles leek goed,netjes op schema....
maar het laatste het hartje....(kleine man lag verkeerd om het goed te zien..ja ja weer een jongen)
de linkerkamer is groter dan de rechterkamer.. pats poem je leven stort in wat nu??
geen antwoord dat kan ze ons ook niet geven...
nu hopen we morgen of woe een afspraak te hebben in het zkh bij de gyn. en de kinder cardigoloog...

ik hou jullie op de hoogte..
x

Jeetje meid.. ik wordt al akelig van het idee. Wat naar voor jullie. Ik hoop dat je snel   antwoorden krijgt op al je vragen en dat het allemaal goed komt. Veel sterkte!

hoi hoi,
jee meid dat is schrikken.
Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen en dat de arts alles goed kan uitleggen. Ik duim voor jullie dat het ondanks de schok nu toch mee mag vallen.

Sterkte ,
Tamar

Hee meid,

Jee, dat is niet waar je op had gehoopt. Het hartje is toch wel erg belangrijk.
Wel heel fijn dat je al zo snel doorgestuurd ben. Toen onze 20 weken echo niet goed was moesten we 1,5 week wachten, wat er dan allemaal door je hoofd gaat.......
Toch is het wel goed dat er die 20 weken echo is, nu kunnen ze goed uitzoeken wat het is.
Ik hoop heel erg voor je dat het uiteindelijk toch niks is.

Veel succes vandaag, en hou je ons op de hoogte?

Liefs, Ris

Ik duim voor je mee in deze onzekere dagen.
Toen ik 3 weken moest wachten op een punctie en daarna nog eens 3 weken op de uitslag weet je niet echt hoe je je moet voelen, je wilt genieten van je ventje die je duidelijk al voelt schoppen, maar je weet niet eens of het gezond is....
Ik leef met je mee, laat snel horen hoe het nu verder gaat...
Succes de komende tijd, gr. Roos.

dank je wel meiden...
pff wat een onzekerheid... gewoon weten dat er iets niet goed is.. en dan wachten
gelukkig hebben we vanmiddag een afspraak en hopelijk weten we dan meer...
aan de hand van de echo's hebben ze al vast gesteld dat er iets is.. wat zeggen ze niet.. toen ik vroeg of we rekening moesten houden met het ergste zeiden ze niks en dat maakt me heel bang.. ik hoop dat het allemaal mee valt!!!

liefs

Terug
Bovenaan