20 wkn echo

Ik had pas een berichtje geplaatst over dat me borsten helemaal niet groeiden, en dat ik er heel weinig gevoel in had. Ook vertelde ik dat ik vandaag dus me 20 weken echo kreeg. Ik dacht dat het een jongen werd en me vriend dacht een meisje. De gyn vroeg dus of we het wilden weten, wij alle bij JA, ze zei ook is niet 100% betrouwbaar.Nou zei kijken en er hing een slurfje een boy dus. Ze zei nou dit is zeker te weten een jongen kan gewoon niet anders. Wij helemaal in de wolken.Nu kan ik al lekker kleding gaan kopen, we hadden al wat boxpakjes beetje creme dus voor bijden, maar nu op zoek naar echte boy s kleding. gr
 
Bij mijn eerste zwangerschap groeiden mijn borsten ook helemaal niet tot bijna tegen het einde een paar weken voor de uitgerekende datum werden ze iets groter, maar dat maakt niks uit hoor, ze schieten vanzelf vol als je bevallen bent.
Ik stond er met grote ogen naar te kijken geen bh paste meer. Dus niet te veel peinzen.
Gefeliciteerd met het jongetje, ik heb al een dochtertje en krijg nu ook een jongetje, spannend hoor.
 
Hoi, hartstikke leuk, een jochie.
Wij wilden het de eerste tijd niet weten. Vooral mijn man niet. Iedereen is er van overtuigd dat het een jongetje is. Een paar weken geleden had ik een echo (was toen 32 weken). We hebben laten kijken, maar de baby is zo enorm bewegelijk dat ze het niet duidelijk in beeld konden brengen. Er zijn vermoedens uitgesproken, maar ja, in hoeverre moet je daar op vertrouwen.
Ach, het is allemaal welkom!!
Groetjes
Audrey (26-7)
 
Terug
Bovenaan