20 wkn echo

Hallo dames!!

Nou denk maak hier maar een topic aan, dan lijkt het hier nog wat hahaha..

Ik heb vandaag me 20 wkn echo gehad, en heb te horen gekregen dat alles er helemaal top uit ziet, alles is mooi gesloten en het groeit allemaal perfect, dus trotser kan je me niet maken natuurlijk..

En als klap op de vuurpijl heb ook nog eens te horen gekregen wat het geslacht is van dit wondertje, en we krijgen een ZOON !!!! Jeeejjjj.. We hebben namelijk al een mooie dochter dus een zoontje maakt het gezin compleet, namen zijn al klaar we kunnen nu eindelijk leuke dingetjes kopen hihihi..

Groetjes Claudia
Mama van Chelsey en (houden we nog lekker geheim) hihi
18 wkn en 3 dgn zwanger

Hé Claudia,

Wat een super nieuws, altijd fijn te horen dat het kindje helemaal compleet is, is toch weer een geruststelling. En een Zoon! gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap en alle jongensspulletjes die je nu mag gaan uitzoeken.

Ik hoop het volgende week ook te weten. We hebben toch besloten om de kleine meid mee tenemen, mits ze niet ziek is.
Heb jij je dochter meegenomen?

Liefs Nanda

Oooh wat leuk! Ik moet nog geduld hebben tot de 22ste, en ik ben zooo nieuwsgierig!! Ik heb al een zoon en twee dochters, dus op zich maakt het me niet uit, maar een jongetje als afsluiter zou wel mooi zijn voor het evenwicht, maar ach, met weer een meisje zou ik net zo blij zijn hoor!
Wat fijn dat alles er goed uit zag, als ik dat hoor, kan ik ook al bijna niet meer wachten, toch altijd weer spannend, ik hoop dat bij mij ook alles er weer volgens plan uitziet!
Groetjes, Yvette

hallo dames,

@ mama van tygox, bedankt voor je berichtje

@ nanda, Nee ik heb me dochter niet mee genomen, dit omdat ik met de eerste echo niet kon genieten van de echo omdat ik constant op chelsey aan het letten was, dus wilde deze keer wel graag de echo zelf mee maken en gewoon alles kunnen zien. Ik denk wel dat ik haar mee neem met de pretecho, dan is alles ook wat duidelijker te zien.

@ yvette, de 22ste is er sneller dan je denkt, voor mij ging het ook onwijs snel, maar als het eenmaal voorbij is, ging het te snel die dagen, nu moet ik weer ergens anders naar uitkijken, week 20 bijv, dan zijn we weer op de helft hihi, gaat toch wel erg snel hoor alles, extra van genieten dan maar hihi..

Groetjes Claudia

leuk zeg! fijn dat alles goed is!

ik heb mn 20weken echo op 10 februari. Verloskundige is net geweest en ze heeft naar het hartje geluisterd! Wow wat is dat cool zeg! ze zei: het zal wel even duren voor we het horen, maar ze zette dat ding erop en gelijk: bambambambam! echt een heerlijk geluid!

Terug
Bovenaan