20 wkn echo

gister de 20 wkn echo gehad ons kindje uitgebreid bekeken alles zag er gelukkig goed uit ze zwaaide zelfs even (zo zag het er uit) ze ja het is een meisje dus de kamer kan roze geverfd worden wou ik even met jullie delen groetjes rapsodie

hoi

Gefeliciteerd dat alles goed was met het kindje.
Veel meisjes trouwens van de zwangere meiden op het forum.

voor mij nog wachtten tot maandag dan de 20 weken echo, ben benieuwd.

Liefs
Yvonne

Hey,

Super dat alles goed was..:D En nu op en top genieten!! Lief he om je kindje te zien, en als het dan ook nog even zwaait... geweldig!!

Inderdaad grappig.. heel veel krijgen een meisje..

Succes met wachten yvonne!!

Groetjes Rosan

Dag dames!

Ik sluit me aan bij de rest! Ook wij verwachten een meisje! Gisteren 20-wekenecho gehad. Spannend was het zeker, dus wat een opluchting dat alles goed lijkt te gaan. Ik ben blij voor ons allemaal!

Gr
Uma

Dag dames!

Ik sluit me aan bij de rest! Ook wij verwachten een meisje! Gisteren 20-wekenecho gehad. Spannend was het zeker, dus wat een opluchting dat alles goed lijkt te gaan. Ik ben blij voor ons allemaal!
Nu de anderen nog! En dan eindelijk genieten met zijn allen!

Gr
Uma

gefeliciteerd!
ik moet 10 juni voor de 20 weken echo zo spannend
gisteravond heeft mijn man eindelijk een schop gekregen zelf 2 hihi was zo leuk om zijn reactie te zien!

Hallo allemaal!
Wij vanochtend ook de 20 weken echo gehad! Maar wou mooi niet laten zien of hij/zij een jongetje of een meisje word! :( Was erg nieusgierig, zelfs inwendig gekeken, goed gedrukt enzo, maar blijft dus nog even een verrassing! :)
Voor de rest was alles wel goed en dat is veel belangrijker!
Placenta zit aan de voorkant, dus vandaar dat manlief ook nog niks kan voelen.

Liefs Vissen

Terug
Bovenaan