2005..jaar van de...

Hoi allemaal,
Hoe is het met jullie?Met mij gaat het goed. Ben vrijdag alweer 16weken...de tijd gaat echt snel ;ik weet nog dat ik 6weken was en ineens een beetje bloedverlies haaaad en hier om advies vroeg...en daarna 7e week weer,maar gelukkig goed gegaan.

Ik heb zelf het gevoel dat er dit jaar meer meisjes geboren worden, tenminste wat ik nu om me heen hoor, van vrienden die in februari-maart-april moeten bevallen, krijgen ze allemaal een meisje...

Ik weet het 6 januari;kan niet wachten...meeste denken een jongetje..Ik betrap mezelf,dat ik als ik tegen hem/haar praat praat,dat ik doe alsof het een jongetje is,maar maakt ons echt niets uit,als hij/zij maar supergezond is!!!

fijne zwangerschap allemaal!groetjes,
rammetje

 
Hoi Rammetje,
Dus jij had bloedverlies bij 6 en 7 weken? Ik zit nu in mijn 6e week en heb vorge week zaterdag kramp gehad met bloedverlies.(zondag al geen kramp meer) Het was absoluut geen menstruatie,heb "alles" kunnen opvangen met een inlegkruisje of papier. Ik ben er wel vanuit gegaan dat het niet goed is gegaan,maar heb geen stolsels of weefselverlies gehad. Ik voel aan mijn lichaam dat er nog iets is, echt raar. Voor mij is het dus erg onzeker nog, as maandag ga ik een afspraak maken voor een echo en dan zien we het wel. Oja het bloedverlies is woensdagavond gestopt, dat vind ik wel prettig je bent er dan zo op gefixeerd. Wat was de oorzaak van jou bloeding en wanneer was jou eerste echo?
Gr Mayke

ps. fijne zwangerschap verder
 
Terug
Bovenaan