2005!!

Hallo meiden,

Ik wens jullie allemaal een heel mooi en gelukkig 2005!
Ben een hele tijd niet op het forum geweest omdat ook ik het allemaal even op een lager pitje willen zetten. Voor degene die me (niet meer) kennen. Ik sta op de lijst, Anne 34 jaar en bijna 2 jaar bezig. Prognose: 2x negatieve samenlevingstest, vermoedelijk vijandig baarmoederslijm. De onderzoeken een tijdje stil gezet omdat ik er helemaal niet vrolijk van werd. Maar besloten om van 2005 HET jaar te maken. Ik ga er weer vol voor. Wrs wordt het IUI.
Volgende week naar de gyn om volgende stappen te bespreken.

Ik hoop dat we veel steun bij elkaar vinden!

Liefs
Anne

Hee lieve Anne!

You're back!
Ik wens jou ook een heel gelukkig en zeer vruchtbaar (en 'n vriendelijk gezind baarmoederslijm!) voor 2005.

Wat een positieve en enthousiaste instelling/voornemens voor het nieuwe jaar, GOED hoor!

Spannend dat je volgende week naar de gyn. gaat ik ben heel benieuwd!!

Ik ga vanaf 21/2 weer starten met de medicatie voor IVF poging nr. 2, duurt nog even dus.

Hoop gauw weer van je te lezen,
liefs, Suus

hoi hoi,

misschien een hart onder de riem, ik geloof dat ik wel 2 of 3 negatieve samenlevingstesten had, ik zag het echt helemaal niet meer zitten (zaad van mijn vriend was geen superzaad maar goed genoeg om er zwanger van te kunnen worden). De 3e samenlevingstest was echt hardstikke positief!!!!!!!!!!! prompt was ik na die 3e samenlevingstest zwanger, dus de zaadjes die ze hebben zien zwemmen, waren op weg naar mijn eitje wat nu onze dochter is. Dat wens ik jou ook toe, houdt moet, ik weet zeker dat het gaat lukken

gr en liefs sandra

Hoi! Wat een goed en positief voornemen. Daar kan ik nog eens een goed voorbeeld aan nemen....

Ik heb even een vraagje of je verhaalover vijandig baarmoederslijm. Wij hebben namelijk op 13 jan. onze eerste samenlevingstest en ik had me eigenlijk nog niet zo gerealiseerd dat dat ook nog een reden zou kunnen zijn (klinkt raar, maar voor ons was de reden eigenlijk al gevonden, namelijk minder zaad) Ik moest dus best schrikken van je berichtje. Weet je misschien of dat vaak voorkomt? en is IUI nog mogelijk bij deze uitslag of wordt dat uitgesteld als blijkt dat er sprake is van vijandig slijm?? Wij zouden vanaf maart in aanmerking komen voor IUI na een opzwemtest en samenlevingstest ik ben dus heel benieuwd naar jouw kennis.

Alvast bedankt en welkom terug!

Hi Sem

Ik heb twee keer een samenlevingstest gehad waarbij er geen levend zaad gevonden is. De conclusie die daaraan verbonden wordt is dan dat de zuurgraad van het baarmoederslijm niet in orde is (te hoog of te laag, dat weet ik niet precies meer). Het zaad van mijn vriend was ook getest en dit is super, dus daar kan het niet aan liggen. IUI kan juist toegepast worden als dit het (enige) probleem is. Ze omzeilen dan als het ware het slijm door de zaadjes door dat gebied heen te helpen en daar voorbij in te brengen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes in ieder geval!!

Liefs,
Anne

Hee lieve Suus,

Tja ik ben er weer. Kan het toch niet laten. Ik las wel vaak even de berichtjes op het forum, maar ik vind het forum een beetje slecht bereikbaar. Elke keer dat gerommel in het aantal te tonen berichten om te kijken of er iets nieuws staat. En de laatste tijd is het ook erg rustig op het forum.

Zoals je kon lezen heb ik me dus een tijdje helemaal niet bezig gehouden met het zwanger worden. Nou ja, voor zover mogelijk. Had ik wel even nodig. Heel druk gehad op mijn werk en me daar maar even op geconcentreerd. Ik heb dus nog geen andere baan.
Maar goed, ik word al bijna 35 en heb gewoon niet zoveel tijd meer, dus ik moet doorgaan. Anders vergeef ik mezelf het niet! Ik merk ook dat communiceren op het forum me helpt om me te motiveren. Hier zie je dat je niet alleen bent en dat er zoveel meiden zijn die worstelen.

Maar bij jou staat het nu even stil. Ik las dat de 1ste poging mislukt was. Jammer hoor. Dan ben je er zo dichtbij.

Ik hoop dat we elkaar weer wat vaker kunnen steunen en leuke verhalen over een weer natuurlijk!!

Liefs en tot snel,
Anne

Terug
Bovenaan