2005????

(Sorry F., ik voel een weer iets langs aankomen, haha!)

Is het al 2005???

God, wat voelde ik me kut van de week zeg! Nou regende het dinsdag ook flink, dus wellicht kwam het daardoor, haha, maar ik ben die dag ook nog maar thuis van mijn werk gebleven en mezelf pas 's middags uit bed weten te slepen.

Dacht dat het wel weer ging, maar blijkbaar als je dat denkt slaat het verdriet weer toe.
En daarbij, door te rekenen kwam ik erachter dat we pas eind februari weer kunnen gaan proberen zwanger te worden.
Half februari heb ik een afspraak met de gynaecoloog en dan moet ik net ongesteld worden.
Oftewel, nog twee keer lek worden....

Van de week wel bijna op het punt gestaan om de boel de boel te laten, maar op het laatste moment besloten toch maar voor het zingen de kerk uit te gaan....en daar voelde ik me toch wel wat raar onder achteraf.

Maar nu gaat het wel weer. Dat ging heel raar eigenlijk.
Ik stootte van de week per ongeluk een kerstbal uit de boom en op het moment dat dat ding dus in scherven viel brak net de zon door! Nou, als dat geen teken is.....
En inderdaad, voor ik het weet is het februari. Ik probeer het maar gewoon vanuit het positieve te zien.
Toen ik in oktober nog in het ziekenhuis lag en men zei dat ik de komende 3 maanden veilig moest doen dacht ik ook "pfff, 3 maanden?!", maar moet je zien, dat is nu al bijna voorbij, na mijn volgende menstruatie, over twee weken, dus! Nou, dan komt daarna de uitslag, dus rond de periode dat ik weer ongesteld moet worden en dan kan het weer.

Heb van de week ook besloten dat ik dit hoofdstuk wil sluiten, niet dat ik het wil vergeten want dat lukt nooit, maar ik wil gewoon letterlijk met een nieuwe bladzij beginnen en daar is de komende jaarwisseling een mooi moment voor!

Ik dank jullie nogmaals voor het geduld dat jullie hadden om al die epistels van mij te lezen (ik kan er nou eenmaal niets aandoen, haha!)en we gaan ervoor in 2005!
Ik zal in stilte op jullie proosten!

Goede jaarwisseling!!

Ariane

Lieve Aadje,

Kan me voorstellen dat het niet makkelijk zal zijn voor je om zo lang te moeten wachten. Ik heb zelf erg weinig geduld dus lijkt het me niet erg prettig maar aan de andere kant is het ook wel goed misschien. Ik merk dat ik gewoon nergens anders meer aan kan denken. het is zo dubbel allemaal. Ik hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn, dat je eind febr er weer met frisse moed tegenaan kan gaan en dat het snel raak is en er in 2005 een gezond kindje op de wereld gezet gaat worden door jou!

Fijne jaarwisseling, liefs Po

Hoi Ariane,

Kijk, deze lengte van het bericht past meer bij jou hahaha! Ik vind het alleen maar gezellig hoor!

Vanavond kunnen we het oude jaar dan echt afsluiten en ik vind het echt een lekker idee om (voor mijn gevoel) weer met een schone lei te kunnen beginnen.

Meis, ik wens je heel veel plezier vanavond en echt, voor je het weet is het februari!

X F.

Lieve Aadje,

Ten eerste al het beste voor 2005!!!
Ik denk wel dat het normaal is dat je er van die dagen tussen hebt zitten die je maar snel wilt vergeten.
Ze zijn bij mij nu ook het stollingsonderzoek begonnen maar bij mij hebben ze het gelijk na mijn miskraam gedaan en ik krijg daar 13 januari alle uitslagen van binnen. (typisch toch)

Ik denk dat waar we zo lang op moeten wachten alleen maar beter en lekkerder wordt omdat we er zooooo lang op moeten wachten.!! Aadje ook voor jouw wacht er ergens een heel mooi kindje alleen wordt je geduld zwaar op de proef gesteld. Zo een positief mens als jij bent gaat het zeker redden.

Een hele dikke knuffel en ik heb gisteren echt op je geproost (maar wat smaakt champagne toch vies dus ik heb echt mijn best gedaan !!! haha)

Corina

Terug
Bovenaan