2009 begint goed voor ons !

Hallo allemaal,

Ik wil het van de daken schreeuwen, want ik heb 2x getest en hij geeft zwanger aan. Kan het nog niet geloven ben nu dus gewoon 7 weken zwanger. Althans ben me ook bewust dat ik moet wachten op een eerste echo en dat ik tot week 12 nog niks mag zeggen. We hebben een dochtertje van 14 maanden en dat was allemaal best spannend tijdens de zwangerschap. Heb een vruchtwaterpunctie gehad, omdat de artsen twijfelden of het wel goed zat. Ze is dus kerngezond, maar ik vind een 2e zwangerschap nu best wel weer spannend. Heeft er iemand al eens een vlokkentest meegemaakt? Ga a.s. maandag eerst naar de  vk en daarna dus op naar de eerste echo. Vind het zwijgen wel moeilijk hoor heb namelijk net een nwe baan. Voel me nog niet echt heel slecht heb een opgeblazen gevoel, veel honger en heel moe. Bij mijn dochter was ik vanaf 6 weken echt kotsmisselijk en spuugde ik altijd s'' avonds dit duurde zeker tot week 16. Tja dames we moeten er wat voor over hebben.

gr. een onzeker visje

hoi Marjolein,
gefeliciteerd!!!! ook voor ons begon 2009 goed! volledig ongepland overigens, maar we zijn superblij, al moet manlief nog wel erg wennen aan het idee! zijn net druk doende een huis te verbouwen en daar moet nu wel erg veel haast mee gemaakt worden, maar ja...ook daar komt wel weer een oplossing voor.  Ben naar de huisarts geweest, die overigens direct even heeft gekeken met een inwendige echo. t is nog wel heel klein en dus heel pril maar na twee positieve testen kunnen we er niet meer omheen. Merk verder overigens weinig. (nog) niet misselijk, alleen constant een buikpijn-gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Vind het ook heeel erg moeilijk om niks te zeggen. wil het wel van de daken schreeuwen! maar nog maar even niet doen!!! Als ik het goed heb ben jij dus ook in september uitgerekend?????

Hoi Marjolein,

Gefeliciteerd!! Ik vond het ook altijd erg moeilijk om mijn mond te houden en heb het (2 keer) met 9 weken al aan iedereen verteld.
Gelukkig is het ook beide keren goed gegaan. En had ik er geen spijt van om het al zo vroeg te vertellen. Ik ben nog nooit misselijk geweest, alleen maar heel moe en verder in de zwangerschap bandenpijn...
Geniet ervan en succes bij de echo!!
Gr Antoi

Hoi Linnie,

Ja het is voor vaders vaak net iets meer wennen. Nou ik moet zeggen wij hebben 2x getest en ik kan het soms nog niet geloven. Ja ik 4 sept. uitgerekend en jij ? Spannend toch weer ben nog niet echt misselijk, maar wel heel moe en heb veel eetbuien. a.s. maandag eerst naar de verloskundige en dan op naar de eerste echo. Jij ook een prettige zwangerschap

gr. Marjolein

quote: linnie09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 13:18:22'));

hoi Marjolein,
gefeliciteerd!!!! ook voor ons begon 2009 goed! volledig ongepland overigens, maar we zijn superblij, al moet manlief nog wel erg wennen aan het idee! zijn net druk doende een huis te verbouwen en daar moet nu wel erg veel haast mee gemaakt worden, maar ja...ook daar komt wel weer een oplossing voor.  Ben naar de huisarts geweest, die overigens direct even heeft gekeken met een inwendige echo. t is nog wel heel klein en dus heel pril maar na twee positieve testen kunnen we er niet meer omheen. Merk verder overigens weinig. (nog) niet misselijk, alleen constant een buikpijn-gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Vind het ook heeel erg moeilijk om niks te zeggen. wil het wel van de daken schreeuwen! maar nog maar even niet doen!!! Als ik het goed heb ben jij dus ook in september uitgerekend?????

Terug
Bovenaan