2010

Hoi meiden

Allemaal een geweldig nieuw jaar gewenst!
Om het jaar meteen maar even positief te beginnen: Waarom gaat dit voor jullie een geweldig jaar worden??

Ik zal zelf maar even beginnen ;-)

- We gaan over 3 maanden trouwen en daarna héérlijk met z'n tweetjes een week ons laten verwennen in een superdeluxe hotel in Barcelona
- Noah wordt bijna 1 en iedere maand wordt het weer een beetje leuker. Dit jaar leert hij lopen, praten en al die andere dingen die maken dat hij echt een persoontje wordt in plaats van een hulpeloze baby die je overal mee naar toe sjouwt.
- we gaan ons duikbrevet halen in Curacao in het najaar!! :-D (en Noah zal de zee en het strand vast ook geweldig vinden)
- Vorig jaar stond m'n baan zwaar op de tocht maar nu heb ik een nieuwe functie (bij hetzelfde bedrijf) waar ik behoorlijk zeker van kan zijn
- De hormonen zijn eieieieieieiendelijk uit m'n lijf :)

Nou, dat was het wel weer even voor nu ;-) Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal is

Liefs, 10e

He 10e,

ziet eruit als een superjaar zeg!!!
OOk ik wil eerst iedereen even het beste wensen.
Waarom 2010 voor ons een superjaar gaat worden?

-sluit me helemaal aan bij het groter en voor mijn gevoel steeds leuker worden van Tijn. Hij zal net als dit jaar in een razend tempo leren, alleen met het verschil dat er veel meer interactie is en het inderdaad een echt persoontje wordt...
-we in april een broertje of zusje voor Tijn verwachten. Als ik dan toch nog heimwee heb naar een klein frummeltje dat Tijn was hoef ik maar tot april te wachten...

Voor ons is nog een hummeltje denk ik extra bijzonder. Begin 2008 kregen we te horen dat natuurlijk kids krijgen waarschijnlijk niet weggelegd was voor ons en hormonen voor mij niet verstandig zouden zijn (trombosegevaar). We waren dus al superblij met de komst van Tijn en durfden eigenlijk niet te hopen op een broertje of zusje voor hem, 2 jaar later hopen we nummer 2 te verwelkomen.

-die hormonen kan ik me helaas niet bij aansluiten, heb er zoveel last van deze week :(:(:( Kan echt janken om niks, bleh!!!

groetjes Natasja

Hoi Dames,

Voor mij geen kids dit jaar (nooit meer) dus we sluiten een periode af en dat voelt best raar. De maxi cosi is gisteren verkocht en gek genoeg moest ik er best even om huilen. Het is zo definitief als je weet dat je geen kinderen meer kunt krijgen al mogen we natuuuuurlijk niet klagen want we hebben er wel mooi 2 en dat kan helaas niet iedereen zeggen.
DIt jaar gaan we proberen zoveel mogelijk bij te slapen want met die 2 kids met het kleine leeftijdsverschil hebben we weinig geslapen en zijn we nog net niet grijs geworden. We hebben 3 vakanties geboekt met de kids om lekker van te genieten. Over 2 weken gaan we naar de sneeuw (2 sleetjes mee) en lekker skien. Heb er al helemaal zin in. Jens loopt inmiddels en wordt over 2 weken alweer 1 jaar. We gaan veel genieten komend jaar hoop ik! We gaan er in ieder geval voor?

gr.Ing

Hey Ing,

even een vraagje. Komt ineens in me op nu jij schrijft dat Jens en Mette ook kort op elkaar zitten (zoals bij ons strakjes ook zal zijn)
Mijn man maakt zich een beetje zorgen om de box. Hij heeft zoiets van: die moet omhoog voor nummer 2 terwijl ik zoiets heb: nummer 2 gaat strakjes voorlopig geen kant op, die kan ook buiten de box (in het wipstoeltje of op een speelkleed) terwijl het har nodig is voor onze rust TIjn af en toe in de box te laten spelen.
Wat is jouw / jullie ervaring hierin?

groetjes Natasja

Ha Natasja,

Mijn zus heeft precies hetzelfde gehad... zij heeft de jongste heel lang in een wippertje of op een kleed gehad.... dus zolang je je oudste nog in de box wilt houden doe je de baby gewoon op een kleedje... ze slapen in het begin nog zoveel... de eerste 3 maand heb je geen box nodig (wij hadden m toen niet eens!) ze lag gewoon lekker op de bank te kijken of in het wipstoeltje...

Misschien dat je hier wast mee kunt?

xx

Hoi Bloempje,

thanks! Was ook al een beetje mijn idee. Mn man is alleen bang volgens mij dat onze katten nummertje 2 dan "iets aandoen". Als de angst blijft de katten misschien maar veel opsluiten? (doen we nu ook al als Tijn aan het eten is, ze zijn zo brutaal, als je niet uitkijkt jatten ze het uit zijn handen...)
Toch bedankt!

groetjes Natasja

Hoi Bloempje,

thanks! Was ook al een beetje mijn idee. Mn man is alleen bang volgens mij dat onze katten nummertje 2 dan "iets aandoen". Als de angst blijft de katten misschien maar veel opsluiten? (doen we nu ook al als Tijn aan het eten is, ze zijn zo brutaal, als je niet uitkijkt jatten ze het uit zijn handen...)
Toch bedankt!

groetjes Natasja

Mijn vriendin had allerlei manieren om de katten te leren dat ze niet in de box of bij de wipstoel mogen komen met balonnen en aluminiumfolie eromheen/erin te leggen (als het kindje er niet in ligt)...?

Terug
Bovenaan