2011 word ONS jaar!!

Eindelijk de feestdagen zijn voorbij..Kerstboom de deur uit, een frisse start!
Hopen op een meer succesvol en vruchtbaar jaar voor ons allemaal..
Ik ben er echt zooooooo aan toe...(net als de rest hier..)
Ik ben het wachten dan ook zoooooooo zat.....
Ook het 'verplichte' nummertje ben ik meer dan zat...

Dus mijn goede voornemen is;
Meer spontaniteit in de slaapkamer
en proberen wat meer te ontspannen.

En wie weet word 2011 dan wel ons jaar met ons eigen kleine wonder...
Want dat het een wonder is een ding dat zeker is..

Meiden ik wens ons allen heel veel geluk liefde en vruchtbaarheid voor dit jaar..

Hoi meid!

Dat klinkt lekker positief!!! Jij ook de beste wensen van deze kant!! En de andere meiden natuurlijk ook allemaal!!! Dit gaat ons jaar worden!!!

Gr. Louise

He Meiss,

Moeten toch positief blijven he ;) Hoe gaat ie nou met jou?
Zag dat je NOD gelijk is aan die van mij ;) nou ja op de lijst dan want ik ben nog nooit op mijn vooraf bedachte NOD ongi geworden haha...
Nou mijn goede voornemen om eerder naar bed te gaan is bij deze niet gelukt...
TV staat nog aan, je kan wel raden wat er uit de boxen knalt...Oftewel laptop uit, hond nog even plasje laten doen en lekker onder de wol..
(en uiteraard morgen me wel houden aan mn vroeger naar bed afspraak)

x

DIT KLINKT HELEMAAL TOP.
WIJ PROBEREB ONS ER OOK AAN TEHOUDEN MAAR ECHT LUKKEN DOET HET NIET. MAAR WE BLIJVEN HOOP HOUDEN EN GOED SPONTAAN TE OEFENEN.

XXXXXXX NATAS

Hoi!

Mijn NOD is ook nog niet zeker hoor. Ik gok nu op een week later, maar laat het nog maar gewoon even staan. Op de 14e is het precies 4 weken na mijn miskraam. Maar het kan 4-6 weken duren voor je lichaam de draad weer oppakt. Eigenlijk mochten mijn man en ik er niet meer voor gaan deze maand, maar afgelopen weekend had ik weer meer cervixslijm en volgens mij had ik dus mijn eisprong weer. Dus wij hebben weer heerlijk geklust (wel zonder dat mijn man wist dat het moest gebeuren, dus wat dat betreft was het echt heel spontaan!!) Als ik dan 18 dagen erbij optel, dan gok ik op ongeveer 20 januari. Afwachten dus. En jij??? Heb je die krampen nog weer gevoeld? Die leken op de HSG? Bij mij was het dus een goed teken!! Hoop houden en lekker verder klussen!!

Liefs Louise

Ja wij hebben opzich nog redelijk spontaan geklust deze maand. Alleen niet vaak genoeg denk ik..
We zien het wel. Ben nu ziek dus voel me totaal klote..
Hoesten, keelpijn, hoofdpijn, koorts etc...
Had nog wel even ietsjes van de HSG kramp afgelopen week maar neit heel duidelijk..
Nou zal mezelf nog maar wat thee maken vriendje ligt ook op bed..

Hoop blijven houden inderdaad....

Liefss

Terug
Bovenaan