20weken echo

Hi Anja.
Heb de 26e de 20 wkn echo. Ben ook zo benieuwd!! Maar goed we wachten af. We zeggen ook tegen iedereen die vraagt of we het willen weten dat we dat niet willen weten, maar dat willen we wel. Wordt niet goed van al die vragen en dat gissen. Ten eerste hopen we dat alles er op en aan zit.
Heel veel succes en laat nog even weten hoe het was! Gr. Jan10

Hier ook de 22e de 20 weken echo! Om 16 uur, hoe laat jij? En ja ik ben ook al ontzettend zenuwachtig... terwijl we vorige week nog een pretecho gehad hebben... maar ja in twee weken kan een hoop misgaan (hoezo zwangere maken zich meer zorgen...;)) En natuurlijk gaan ze de kleine nu echt medisch bekijken... dus dat maakt het zeker wel spannend!

Maar goed, nog maar 6 daagjes geduld...

O en dat gissen naar het geslacht... ja dat kennen we hier wel :) Ik moet eerlijk zijn dat ik het wel grappig vind, zo is er een collega die al standaard zegt... 'hoe gaat het met je zoon' en 'hoever ben je met de kamer van je zoon' enzovoorts... Nu krijgen zij zelf over een paar weken een dochter dus daar kan het natuurlijk mee te maken hebben :)
Maar goed je hebt wel helemaal gelijk, de gezondheid van de kleine staat natuurlijk op nummer 1!

Hoi Agdj

Ik mag maandag wat eerder dan jou ik mag al om 9.30 gelukkig gaat mijn moeder mee we hopen dat natuurlijk alles goed is en dat we het geslacht kunnen zien.Ik denk zelf een meisje mijn moeder denkt een jongen omdat mijn buik wat laag zit,maar we zullen het wel zien maandag.
Spannend.hihi.

Groetjes

hoi,
ik heb afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad.
ik heb amper geslapen,kreeg geen hap door me keel die ochtend.
bij die andere 2 had iik dat niet.alles liep in de soep,auto zat vast,eindelijk open,gaat opeens me slot kapot van de deur.kregen we deur niet dicht.ik was woest.ik dacht daar gaat mee echo.
me ouders wonen 8 km verderop voor dat die hier zouden zijn waren we te laat,na veel gepuzzel en gedoe ging die deur dicht.alles komt te gelijk en ook op moment dat het net niet uit komt.
gelukkig hoefde die echo niet af te zeggen.
we hadden goeie echo,alles was,ze was lekker wakker,hoofdje lekker op blaas.was even gemeen toen ze het moest opmeten,flink drukken op me buik.opeens het mondje controleren dat was ze vergeten,ja hoor duikt ze weg achter de moederkoek.maar zij had het al gezien dat alles goed was.alleen wij konden het niet duidelijk zien.
nou ik geloof haar,het is haar dagelijks werk.
heel veel plezier a.s maandag geniet ervan.
gr marjan

Wij hebben hem gisteren gehad.\We waren heel gespannen want het is onze eerste en het is toch niet niks naast het feit dat jeje kindje weer tezien krijgt!

Maar alles zag er goed uit alleen het hartje sloeg onregelmatig.
Dit komt wel vaker voor met 20 wk echo en kan ook komen doordat onze baby enorm lag te spartelen.
We weten nog niet wat ht wordt dus ik ben erg benieuwd!

We zijn heel blij!
Iedereen succes met de 20 wk echo en veel plezier want het is toch wel heel bijzonder!

liefs

Als ik jullie verhalen zo lees kan ik al helemaal niet wachten op de 20 weken echo.
Wij zijn 1 maart aan de beurt!!
Dus nog een ruim weekje wachten voor ons.

Ben er ook weer zo aan toe om de kleine te zien de laatste echo was met 8 weken dus is echt al een poos terug.
Wij zijn ook reuze benieuwd of alles goed is en wat het geslacht is.

Maar zo als ik al zei voor ons nog even afwachten...

Greetz

Terug
Bovenaan