20weken echo

Nou meiden vanmiddag de 20wkn echo gehad en daar is bevestigd dat wr toch echt een meisje krijgen!!!! Mag eindelijk na 4 wkn me in gehouden te hebben roze gaan kopen haha! Alles zag er verder keurig uit! Alleen m'n placenta ligt vooraan waardoor ik haar nu nog heel weinig voel en als ik haar voel het heel zachtjes is niks om me zorgen over te maken komt vanzelf! Allen sinds vannacht enorme rugpijn wat beginnende bekkeninstabiliteit kan zijn maar daar gaan we niet vanuit! Even aankijken dus! Het belangrijkste is dat het met m'n kleine meid dus goed gaa!!!!!!! #blij

Wat leuk dat je nu zeker weet dat het een meisje is en dat alles goed gaat. Hoop dat rugpijn wegtrekt.
Ik heb met 16 weken een echo gehad en de gyn denkt ook dat het een meisje wordt, maar houdt slag om de arm. Kon het toch niet laten om al iets in roze te kopen. Kan ik gaan weggeven als de gyn het mis had, hoop het niet. Jij kan je lekker gaan uitleven in roze, veel plezier!

Thanks meiden!

@fairy bij mij zeiden ze het ook met 16 wkn dus grote kans dat ze het bij jou ook goed hebben! heb vanavond na hetwerk lekker kleertjes en pyamatjes gekocht hihi!

Wat superfijn dat alles in orde is! Ik ben er ook zo aan toe om dat te horen over ons kleintje :) Ik heb 2 februari de 20 weken echo, dus nog even geduld. Het geslacht wil ik ook heel graag weten, maar dat alles goed gaat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Ik wil het kindje ook zo graag voelen nu, maar ook daar moeten we geduldig in zijn he :) Geniet maar van je verdere zwangerschap!

@nightwish ja is toch weer een opluchting! Haha ja geduld is een schone zaak ik heb de pech dat m'n placenta vooraan ligt. Vandaar dat ik nog langer geduld moet hebben haha maar naar je eigen gevoel luisteren ik was onzeker maar toch had k wel gewoon het gevoel datalles goed was gek he

Leuk zeg! Moeilijk om nog 2,5 week erop te wachten! Had je ook nog gevraagd wat die steken konden zijn? Ik heb dat namelijk ook en was wel nieuwsgierig. Ik dacht dat het misschien ook een soort bandenpijn was?

hee meid leek wel of je of je de zelfde 20 weken echo hebt gehad als mij haha ik heb precies het zelfde ook een meisje en placenta ook onderin waardoor ik der nu nog niet zo hard kan voelen haha. gelukkig is alles goed geniet ervan

Liefs

Terug
Bovenaan