20wk echo gehad!

Vanmorgen hebben we dan "eindelijk" de 20weken echo gehad. Het was wel erg spannend hoor! Maar nadat er een klein mensje op het scherm verscheen was ik weer helemaal blij.

Onze kleine meisje doet het erg goed en was heerlijk bezig haar zelf helemaal te laten zien. Alles zag er perfect uit en alles werkt! We konden haar zien happen haha das was zo grappig om te zien.
Ze loopt een kleine week voor op schema, en zoals de echo-mevrouw zei komt ze niets te kort en groeit ze super! Als a.s. mama ben je dan helemaal aan het gloeien van geluk.

Vanmiddag lekker ontspannen even wezen shoppen, wordt ineens wel heeeeel hebberig hoor. ;-)

20wk3dg

Wat leuk baby-love, een meisje, wist je dat al??
Super dat alles goed was, altijd zo´n opluchting!!! En nu lekker gaan genieten!
Wij gaan maandag voor de 20 w echo, echt spannend!

Wat fijn dat de echo zo goed was, super! Wat leuk, dat jullie een meisje krijgen! Ik moet nog even wachten tot dinsdag dan hebben wij de 20 weken echo!

Geniet van dit goede nieuws en het shoppen! Maar dat zal vast wel goed komen!

Liefs Jennifer

Geniet ervan, gefeliciteerd met jullie meisje!!

Hoe meer ik lees over de 20 wkn echo van iedereen hoe ongeduldiger ik word.
Wij hebben hem maandag, nog even geduld (maar dat valt niet mee hoor).

We wisten niet dat we een meisje zouden krijgen.
Hoewel papa het van dag 1 al geroepen had haha.

En ik ben nog helemaal hyper en geniet nog meer dan ik al deed. Ben zo blij dat alles goed is met deze spruit.

En voor iedereen die nog (lang) moet wachten heel veel succes, leef er naar toe en geniet van de beelden van de kleine!

Terug
Bovenaan