20wkn echo gehad

Ik heb vanmorgen mijn 20 weken echo gehad. Wat ongelooflijk mooi om te zien!!! Alles was goed met de kleine. Hij was (net als bij de 12 weken echo) erg bewegelijk en moeilijk om mooie plaatjes te krijgen. Hij lag steeds met z'n gezicht naar ons toe, dus een mooie profielfoto werd moeilijk, maar is uiteindelijk na wat gepor gelukt.
We weten ook wat het is. We krijgen een zoon!!!!!
Ben zo blij!! Nu we weten dat alles goed is en dat het een jongen is, wordt het allemaal nog echter en kunnen we er nog meer van genieten!

Hoi Patricia. Gefeliciteerd.!!! Wij krijgen ook een zoon en kan niet wachten om hem weer te zien volgende week als ik mijn 20 weken echo heb.
Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend ?

Geniet van je blauwe wolk
gr Andrea

Andrea:
Ik ben op 6 mei uitgerekend.

Ik krijg op 5 januari nog een echo. Een verloskundige in opleiding wilde oefenen met 20 weken echo's en ze had mij daarvoor gevraagd. Dus ik mag over 3 weken nog een keertje kijken!! Heerlijk!!!

Jij weet dus al dat je een jongen krijgt?
Ook al uit de naam? Wij hadden er 2, maar nu we hem weer hebben gezien, zijn we er al uit.

Succes alvast volgende week!

O wat leuk!! gefeliciteerd.. ik moet nog ff wachten tot 16:45 dan hebben wij de 20 wkn echo!! ben best zenuwachtig.. ben de hele dag al andere dingen aan het doen op me werk.. concentratie van 0,000 hihi

Liefss Inge

Terug
Bovenaan