21,5 wk zwanger maar voel nog steeds niet veel, wie is er ook 'laat' met voelen?

Hallo allemaal,
Zoals de kop al aangeeft ben ik nu ruim 21 weken zwanger van de 1e. Ik heb hier al veel gelezen dat sommige vrouwen hun kindje met 16 weken kunnen voelen en dat 18-20 weken 'normaal' is. Ik ben daar dus inmiddels al voorbij maar voel nog steeds niet veel, wel wat kleine blubjes enzo en soms lijkt het alsof hij draait maar echt schopjes niet. Op de echo is steeds wel een bewegelijk kindje te zien, raar. Volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken en komt het vanzelf wel maar ik vind het toch wel vreemd. Nou schijnt mijn placenta wel voor te liggen dus dat kan ook nog verschil maken.
Wie heeft dit nog meer gehad en kan mij een beetje geruststellen?
Alvast bedankt en allemaal een fijne zwangerschap gewenst!
Liefs, Amber

Heej!

Ikzelf was 20,5 week zwanger voordat ik de eerste bewegingen voelde.
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en dan worden de bewegingen wel aardig geremd hoor! Anders moet je eens een tijdje op je zij gaan liggen, bij mij werkte dit direct en nu lig ik iedere avond op me zij zodat ik me kleine meisje kan voelen want aan de voorkant voel ik nu nog steeds niks!!!
Ik hoop dat je hem/haar snel zult voelen!

Groetjes Maaike

hoi amber

hier nog iemand met de placenta aan de voorkant, ik wil je niet teleurstellen maar ik begon de 1e bewegingen echt goed te voelen rond de 24 weken. tot die tijd wel vaak plopjes.
ben nu 31.1 zwanger en de beeb die trapt er op los, voel het aan alle kanten, tis net een golfslagbad

groetjes jolanda

Hoi amber,

Ik voelde rond de 20/21 wkn ook maar heel af en toe iets
mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus vandaar dat ik het later ging voelen
hebben ze tegen jou gezegt waar jou placenta ligt?

zou me er niet te druk om maken hoor voor je het weet voel je het de hele dag door.....
ben nu inmiddels 24 weken en ons mannetje is erg druk aanwezig,het begon bij mij eerst met name savonds als ik rustig zat of lag
nu sinds een paar dagen voel ik het geregeld vnaf in de ochtend tot savonds

ik herken je verhaal!!! maar wacht rustig af voor je het weet........

-X-

ik voelde de eerste paar weken ook alleen maar blubjes, zelfs na mijn 20 weken echo waren het nog niet echte trappen.

Bij mij lag/ligt de placenta ook vooraan waardoor ik alleen onderin me buik de blubjes kon voelen.

Nu voel ik haar wel, nog niet heel intensief maar ik voel haar wel. Als je het niet vertrouwd bel gewoon je VK.

Hoi,

Maak je geen zorgen! Bij mijn eerste lag de placenta ook voor en toen voelde ik de beeb met 23 weken. Nu ben ik alweer 23 weken zwanger en sinds vorige week trapt de beeb er lustig op los. Nog even geduld het komt echt!

groeten van Gea

Terug
Bovenaan