21 dagen overtijd.. en daar zijn de duivels..

hey meiden..
dikke tranen rollen over mijn wangen.. vreselijke pijn heb ik want de rode duivels zijn gekomen.. en heb vreselijke krampen..
aan de ene kant blij. dat ik toch nog ongesteld ben geworden. . maar aan de andere kant was ik dan misschien toch zwanger ..
vanmiddag krijg ik de bloedtest binnen.. daaruit zal blijken of ik wel of niet zwanger was.. deze had ik vorige week al gedaan..
maar al zou ik niet zwanger zijn geweest.. waarom duurde het dan zo lang voor ik ongesteld werd..

stom klote lichaam...

:(

he meid toch!!!toch nog hoop gehad!ons lichaam is een apart iets!toch fijn dat je nu dan wel ongi bent geworden in de zin van dat het misschien nog langer had kunnen duren!~maar het blijft idd klote meiss! knuffel!!!!
liefs

Wat rot voor je meis!!! Zolang je niet ongi word heb je altijd hoop, maar die is weg!! Idd wat en raar ding dat lichaam van ons! Ik hoop voor je dat de red devils snel weer vertrekken zodat je weer verder kunt!!

Veel liefs ciomama

Wat vervelend zeg. 21 dagen overtijd en dan toch ongi. Gelukkig dat je nu wel gericht verder kunt. Veel plezier!

getver, balen zeg. wat kan dat stomme lijf je toch gek maken. nu inderdaad aan de bak! Lfs

Terug
Bovenaan