21+ en nog niet aangekomen

<p>Hoi damens,</p><p>Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ruim 20 kilo aangekomen. (Me zoontje was ook erg groot) Nu ben ik zwanger van de 2de en ruim 21 weken en ben nog iet aan gekomen en merk dat ik me toch beetje zorgen maak, vraag me af of de kleine wel goed groeid enof niet heel klein zal zijn dadelijk.</p><p>Iemand die dit ook gehad heeft</p>

Als je goed eet en je verloskundige voelt dat de baarmoeder goed groeit is het goed toch? Je kind pakt wat het nodig heeft. Blij mee zijn dus!

Mijn vk (twee verschillende praktijken los van elkaar) wegen niet eens omdat dat achterhaalt is. Het zegt namelijk niks.over hoe het met het kindje gaat dus maak je er niet te druk over. Je hebt gezien  je 21 weken bent net je 20 weken echo gehad? Dan heb je ook gezien hoe t kindje t doet en of je je zorgen moet maken 

Ik snap je ongerustheid, ik ben momenteel 29,5 week zwanger en 5kg aangekomen, eerst kwam ik niet aan maar viel zelfs 1 tot 2 kilo af, terwijl ik normaal at, geen misselijkheid of braken. Maar het is goed gekomen, en de baarmoeder/baby groeit goed en dat is het belangrijkst ? sommigen komen wel 30kilo aan, nou mag hopen dat ik daar geen last van krijg de laatste 10 weken haha.

Geen zorgen. Ik was zelf pas met 28 weken een kilo aangekomen. Nu 34+3 en totaal + 3 kilo. Zolang de baby maar goed groeit 

Ik ben nu 16 weken en de teller staat op -8 kg. Heb het bij de verloskundige gevraagd en die gaf aan dat het echt geen reden voor zorgen is, het kindje groeit goed en het kindje pakt alle voeding die het nodig heeft, dus die komt echt niks te kort.

Terug
Bovenaan