21 September 2006 uitgerekend - Wie ook?

Hallo Aanstaande Mamma's
Als eerste Hartelijk Gefeliciteerd  met jullie zwangerschap!
Ik ben ook een aanstaande mamma die uitgerekend is op donderdag 21 september 2006 en ik leef op een rose wolk.
Bij mij gaat alles perfect, ik heb nergens last van alles gaat goed en de baby groeit goed. Ik heb al 2 echo's gehad en het hartje gehoord. A.s. maandag ga ik voor de 3e keer naar de verloskundige, krijg ik het hartje voor de 2e keer te horen. 10 mei a.s. heb ik mijn 3e echo (20wk echo), ik zeg van te voren dat ze niet moeten zeggen wat het wordt!
Mijn buik is heel erg gegroeit, ik ben nu 16 weken en 3 dagen precies! Normaal heb ik maatje 34 (1.64m)  en dus die kleren kan ik niet meer aan.
Iedereen ziet het aan me op straat dat ik zwanger ben. Ze kijken allemaal naar mijn buik.

Ik heb de baby niet niet voelen schoppen, maar ik merk wel dat hij al een paar weken aan het zwemmen is. Die bubbels in je buik, je voelt het gewoon hihihi... Lief he?

De babykamer is al behangen (en een  Winnie de Pooh Band in midden)  en ik heb een nieuwe vloer. Ik krijg  van iedereen kadootjes en kleertjes. Zelf heb ik ook al baby's eerste gymschoentjes gekocht en bijpassend mutsje en luierpakje.
Mijn moeder is helemaal in de wolken. Ze wordt al gek als ze iets van Winnie de Pooh ziet en wil dat gelijk kopen hihi. Opa vind het ook geweldig haha en mijn oma is ook heel erg blij. Als ik een meisje krijg, hebben we 4 generaties op een rij, hihi...

Mijn bloed onderzoeken waren beide inorde en de 2e echo was een nekplooi meting. Die is ook helemaal in orde. Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik heb mijn auto, flatje en mijn vaste baan. Ik werk op een basisschool voor autistische kinderen en kinderen met adhd en zeer moeilijk opvoedbare kinderen op de administratie. Dus ik hoef er ook niet overin te zitten als mijn kind later naar school gaat, want ik heb alle vakantie's die mijn kind ook heeft. Handig he!

Ik heb me zelfs ook al ingeschreven bij het kinderdagverblijf, daar heb ik ook een rondleiding gekregen. En de kraamzorg heb ik ook al geregeld (via mijn verzekering). Ik krijg ook een kraampakket. Ik krijg al heel veel pakketten, prenital, blijdedoos, e.d.

Over een jaartje verhuis ik pas naar een huisje, sta gelukkig al 3 jaar ingeschreven bij het woningburo. Deze week heb ik mijn zwangerschapsverklaring opgestuurd, zodat ik recht krijg op een huis. Ik heb mezelf een jaar gegeven om op zoek te gaan naar een huisje. De baby komt nu nog op mijn slaapkamer (heb maar 1 slaapkamer). Die kamer is helemaal opgeknapt en mijn nieuwe slaapkamer is ook al onderweg, daar ga ik een bijpassend ledikantje en commode bij kopen. De baby kleertjes komen bij mij in de kast.

Ik heb alles goed geregeld en heb veel mensen; familie, vrienden en collega's achter me staan. Ik ben een alleenstaande mammie, maar daar zit ik helemaal niet mee. Ik had ook geen vaste relatie, de baby is niet gepland maar wél héél erg gewenst!!!

Het gaat me allemaal goed af en ik ben er helemaal klaar voor!
Nu maar lekker genieten en pronken met mijn buik de hele lente en zomer.
Het is heel erg spannend allemaal, ik wil niet weten van te voren of het een jongen of een meisje wordt, en ik weet dus ook niet of hij een maagd of een weegschaal wordt.
Wie is ook zo blij als mij??? Reageer dan hahaha...

SPANNEND ALLEMAAL...

Groeten van Cindy (trotse aanstaande mammie uit Maastricht)

PS Hoe gaat het met jullie allemaal, vertel vertel, ik ben heel erg nieuwsgierig: dusss

Beste Cindy
Ten eerste van harte met je zwangerschap
Zo te horen kan jou tijd niet meer stuk......je hebt alles goed voor elkaar en jou kleine zou zeker niks te kort komen!
Zelf ben ik 20Sept uitgerekend van mijn 2de kindje.
Ik heb al heel wat echo's achter de rug, maar dat kwam omdat ik zwanger was van een tweeling......dus veel naar het ziekenhuis op en neer, en veel in de stress gezeten of de ander er nog zit en alles goed gaat, maar gelukkig alles gaat  
Ik moet 11Mei weer naar het ziekenhuis voor een echo 1 dag later dan jij moet
en net zo als van mijn eerste krijg ik een keizersnee, maar dat vind ik helemaal niet erg!!!
Ik moet nog met de kinderkamer beginnen, maar gelukkig is er niet echt veel te doen een nieuw behangetje en een nieuw wit plafonnetje en dan is het al bijna klaar op een paar kleine dingetjes na.
Ik vind het knap dat je alles alleen doet zonder partner, het is best wel zwaar hoor want mijn eerste kind was ook zonder vader........hij wou er niks mee te maken hebben terwijl wij al een tijdje een relatie hadden  maar alles is goed gekomen ik ben nu al bijna 5jaar samen met mijn mannetje en die is meer vader voor mijn kind dan zijn echte vader ooit had geweest!!!!!!
Nou meis we houden contact als je het leuk vind en geniet lekker van je zwangerschap want voor je het weet begint het echte werk
Groetjes Luna

Terug
Bovenaan