21 weken en 4 dagen zwanger

Hallo meiden, daar ben ik weer.
voelen jullie je kindje ook al hevig bewegen? mijn kleine meisje kan al aardig schoppen! vooral sávonds als ik in bed lig, of smorgens voor ik me bed uitga, of als ik aan het eten ben. iemand nog leuke meisjesnamen? ik zoek een byzondere naam, die je weinig/niet hoort.

xx
 
Hihi mijn kleine gaat sinds 19 weken al hard tekeer (mijn partner kan het sinds dan ook voelen dus) ben ook benieuwd hoe de kleine is als hij is geboren.

Meisjes namen... tsja, das natuurlijk altijd een beetje een kwestie van smaak. Ik vind meestal meisjes namen heel snel tuttig klinken, dus ik vind het heel moeilijk.
Misschien even een site of boekje doorbladeren? Misschien zie je een naam waarvan jij en je partner meteen zoiets hebben van ja, dat is het!
 
hoihoi, hoelang ben je zwanger? ongeveer even lang als ik?:) Ik ben uitgerekent ; 26 Januari, En gelukkig heb ik nog even 4 maanden, om een mooie byzondere naam te bedenken hihi Gr kim
 
Haihai :)
Ja, ik zit morgen op 25 weken, 3 januari uitgerekend ;-)
Veel geluk met de naam vinden, altijd iets lastigs, je kindje loopt er toch haar hele leven mee.
 
ja dat is waar.. Een naam verzinnen waar ze niet op kunnen reimen, En niet mee gepest worden. Leuk zeg 3 januari, Hopelijk houd je het vol! en beval je niet met Oud&nieuw.. Zou wel byzonder zijn haha
 
Haha ja ik hoop zelf op voor kerstmis, maar je hebt dat niet voor het kiezen he, het kindje komt wanneer het kindje komt.
Maar voor mij zou voor of juist na de feestdagen wel het handigste zijn haha
 
Wat grappig Mriek85, ik ben ook 3 januari uitgerekend!
Gaat alles goed met je zwangerschap?

Verder voel ik de kleine heel erg vaak schoppen en zie ik mijn buik elke keer omhoog gaan.
Wij hebben al de namen voor de kleine, maar bijzondere namen die je weinig hoort, daar kan ik je niet bij helpen.

Wij hebben een namen-boek gekocht, misschien een idee voor je.
 
Terug
Bovenaan