21 weken en al colostrum?

<p>Hi!</p><p>zoals de titel zegt.. ik ben nu 21 weken zwanger en merk sinds een dag of twee vocht uit mijn tepels.. en wat (denk ik) gestolde colostrum wat op/in mijn tepel zit. <br /><br /></p><p>Om eerlijk te zijn zag ik dit nog lange niet aankomen.. het is nog niet heel erg maar wel aanwezig. <br /><br /></p><p>anderen die het ook al rond deze tijd hadden?</p>

Ik had het ook, zeker nu bij tweede zwangerschap, maar het stopte ook weer. Wel af en toe beetje ‘afscheiding’, maar heb geen geval van lekkende tieten gehad, inmiddels bijna 37 weken.

Jep ik heb het ook, denk al vanaf week 16/17 ofzo. Mijn eerste zwangerschap had ik het pas in de laatste weken van de zwangerschap

Ik had dat ook al zo vroeg in de zwangerschap. Op het eind moest ik zelfs af en toe de druk er aan af kolven (met de hand). Ik had dan ook geen enkel probleem met mijn productie na de bevalling ?

Ja hoor niet gek. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en met 24 weken werd ik snachts zelfs wakker omdat mn shirt zeiknat was. Ik schrok echt, dacht dat ik ergens misschien bloedde ofzo, tot ik zag dat het wit was! Toen ging het lampje branden... Vanaf dat moment was 1 borst ook echt aan het lekken. Nu in mijn 2e zwangerschap kan ik wel 'kolven' maar het loopt er niet zomaar uit

Terug
Bovenaan