21 weken en al uitpuilende navel?!?

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ben nu juist de 21 weken gepasseerd en ik heb al een uitpuilende navel,is dit normaal al zo vroeg?
Omdat ik gisteren een beetje aant kijken was op verschillende site's en dat was was tegen de 30 weken dat zei er over begonnen.
Vind dit opzich niet erg hoor die navel,hoort erbij he maar wou toch een even vragen of er nog meer dit zo vroeg hadden.
Groetjes orchideke

Hallo, ik ben bijna 20w en bij mij begint mn navel ook al iets uit te puilen!
Niet erg veel, maar als mn buik zo blijft groeien duurt dat ook niet lang meer!!!
Ik heb trouwens op een zwangerschapskalender in een tijdschrift (weet ff niet meer welke) gelezen dat je navel zo rond de 20w begint met uitpuilen, dus dan lopen we goed op target

Ben er ook al achter dat veel van die info net even iets anders is, daarom hecht ik er niet teveel waarde aan! Ik denk altijd maar; als ik me goed voel en de baby regelmatig voel bewegen dan zal het allemaal wel goed zijn (uitpuilende navel of niet)

Liefs Nika (19w5)    

ik dacht ook dat dat veel later gebeurde, ik ben hem maar aan het indrukken (alsof dat helpt haha) vind het niet mooi zo'n navel en gelukkig puilt ie NOG niet uit bij mij (29 weken) en ik blijf drukken (of het nu helpt of niet) haha

bij mij puilde ie al uit met 17 wken als ik een dunner truitje aan had... dus ben nog veel eerder haha t ligt er ook aan of je net gegeten hebt, harde buik, buik naar voren, dikker of dunner truitje aan en van welke stof..

vond t wel apart en mooi om te zien ... zie t echt als een teken dat mn buikje flink groeit iedereen zegt ook jeee wat krijg jij een buik of goh jij groeit met de dag maar zo van bovenaf lijkt t alsof die niet meer zo groeit haha..

liefs miranda
27wk, 5 dag

Terug
Bovenaan