21 weken en nog niet zo dik

hallo

ik ben erg onzeker wat normaal is tijdens zwangerschap maar ik heb nog niet zo dikke buik dus vraag me af of dit wel goed is bij sommige zie je het al rond 21 weken.

liefs

Hoi Tara,
Bij mijn eerste kindje ben ik pas positiekleding gaan dragen rond de 26 weken. Het was toen Kerst en ik vond gewone kleren niet meer zo mooi staan. Ik ben toen in totaal maar 7 kilo aangekomen. De grootte van je buik en hoeveel je aankomt zegt weinig over de groei van je baby. De verloskundige houdt dat echt goed in de gaten hoor.
Ik ben nu zwanger van de tweede en nu zag je het al voor ik het wist!
Groetjes,
Patricia 41+1

hoi,

maak je geen zorgen hoor. Toen ik met 34 weken met verlof ging waren er nog steeds mensen die echt niet zagen dat ik zwanger was (of al  34 weken  ver was)

Nu ben ik 38 weken en mensen vallen bijna om als ik zeg dat ik nog maar twee weekjes hoef. Ze geloven het echt niet. Als ik mijn winterjas dicht heb zie je het ook bijna niet!

Geniet er maar van. Zo'n grote buik zit alleen maar in de weg. (Ik begin nu ook last te krijgen van mijn buik die de laatste dagen ineens onzettend aan het groeien is)

Mirjam

Beste Tare,

Maak je geen zorgen meid. Het verschilt per persoon en ik ondervindt per kind. Bij mijn eerste ben ik in het totaal goed 40 kilo aangekomen. Ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede en mensen zien nu een buikje en vragen voorzichtig of ik zwanger ben. Ik ben in het totaal nog geen 3 kilo aangekomen. Zo zie je maar. Je kan er niets van zeggen. Ik was ook bang dat het misschien niet groeide maar niet dus. Geen zorgen en probeer te genieten van je zwangerschap.

Sterkte!

Linda

Hoi, ik weet nog wel dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook pas over de helft (dus na 20 weken) een beetje een buikje kreeg. Daarna ging het op een gegeven moment best hard, maar het verschilt echt per persoon! Zeker bij je eerste schijnt het vaak lang te kunnen duren. Maar het komt echt wel hoor!
Nu ben ik pas net een paar weekjes zwanger van de tweede en je kan het nog niet zien (logisch) maar ik ben wel benieuwd of ik nu eerder een buik krijg. We zullen zien!
Succes en het komt allemaal goed!

Terug
Bovenaan