21 weken nog niet aangekomen

<p>Hoi damens,</p><p>Ik ben inmiddels 21 weken en me buik groeid als kool maar me gewicht blijft het zelfde. Bij de eerste zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen maar nu zou ik toch denken dat er wel iets aangekomen moet zijn..</p><p>Meer die dit mee gemaakt hebben?</p><p>Vraag me ook af heeft dit effect op de kleine?</p>
 
Heerlijk toch ??
Ik neem aan dat je net de 20 weken echo hebt gehad en als ze daar wat gezien hadden dan had je dat wel geweten .
Je buikje groeit goed zeg je ? Dan is het goed toch. 
Bij mij was het omgekeerd ik kwam wel aan en mijn buik bleef best klein en een aantal weken het zelfde kwa omvang.  Dus ik werd ook medisch en kreeg allemaal extra echos omdat ze dachten dat mijn kindje te klein zou zijn. Vooral ook in de laatste weken groeide ik niet. Terwijl dat normaal  wel is.
En toch poepte ik er een nette 3254 gram uit. Dus ik verstopte hem.
Ik denk dat je je eigen geen zorgen  hoeft te maken en doe je dat wel kun je dit altijd met je verloskundige bespreken
Succes?
 
Hoihoi, 
Hier ook 21 weken en een goeie 20 weken echo gehad. Bescheiden buikje inmiddels. Nu is het zo dat ik zelfs nog 3 kilo onder mijn start gewicht zit vanwege afvallen door overgeven het eerste trimester. En zowel verloskundige en gynaecologe maakte zich geen zorgen. 
 
Zolang de VK zegt dat alles goed gaat zou ik me niet druk maken. Ik kwam niet aan en had geen buik. Pas bij 28 weken begon ik echt een beetje te groeien en ben ik uit eindelijk op het gewicht uit gekomen wat ik woog voor de zwangerschap. Ik was veel afgevallen in het begin. Na de bevalling was het in 6 dagen -10’kg.  
 
Ik zit nu op 38 weken en ben pas 3.8 kilo aangekomen. Ik was er bijna 7 maar sinds er zwangerschaps diabetis is geconstateerd val ik alleen maar af. De kleine groeit goed en zit mooi op lengte en gewicht. Dus zolang dat allemaal goed gaat maak ik mij geen zorgen en ben ik er alleen maar blij mee :) scheelt straks weer een hoop kilo’s extra in de sportschool. 
 
Het maakt niet zoveel uit hoor. Het gewicht komt vanzelf wel. Ik denk dat ik ook pas na 20 weken begon aan te komen, eerst licht en toen ging het ineens snel. Ik ben wel de eerste 3 maanden afgevallen, zo'n 3 kilo. Nu ben ik 35 weken zwanger en ben 10 kilo aangekomen, 7 kilo als ik 3 kilo af haal. Het is echt heel verschillend per vrouw.  
 
Hoi, hier ook hoor. Ben nu 27 weken zwanger en pas 3.5 kg aangekomen.. 
Ben ook eerst veel af gevallen door het spugen in het 1e trimester 
 
Hoi, hier ook hoor. Ben nu 27 weken zwanger en pas 3.5 kg aangekomen.. 
Ben ook eerst veel af gevallen door het spugen in het 1e trimester 
 
Terug
Bovenaan