??????

A

Anoniem

Guest
hey meiden,heb een vraagje...Jayda is nu bijna 9mnd en wil ineens tussen de middag na dr broodje geen fles meer,nu is dit maar een klein beetje wat ze erbij krijgt,eerst dacht ik dat t aan de fles lag dat ze die gewoon zat was,dus toen heb ik t in dr tuitbeker gegeven,maar toenstraks wou ze die ook niet meer..
zou ze al genoeg hebben aan dr broodje?want dat gaat erin als pap!
verder krijgt ze buiten deze fles om om 7.00/7.30;200cc en om 19.00 ook 200cc en tussendoor diksap.     iemand enig idee??
groetjes

Hallo,

Weet alleen dat een kindje minimaal 300ml op een dag aan vocht binnen moet krijgen.
Jouw kindje krijgt dus daarmee wel genoeg.

Zelf geef ik onze zoon de melk voor het broodje. ( 150cc)

Sochtends 150cc met pap
Smiddags   150cc met brood ( straks gewone melk erbij ipv opvolgmelk )
Savonds de groentehap met yoghurt.
Savonds voor op bed 180cc.

En dan nog tussendoor de dixap en fruithap

Groetjes

Diarich

hoi
hier was het ook zo dat anouk haar fles niet opdronk,wel als iker pap van maak.ik dacht ze heeft genoeg vande fles.nu doe ikde fles voor het brood en dat gaat goed.
7u 200cc
11u 200cc dan half uur later brood
15u fruit/liga/thee
17.30u warm eten
20u 200cc
dit is ongeveer ons schema

groetjes petra

Kindjes van deze leeftijd hebben tussen de 300 en 500 ml melk nodig.
De hoeveelheid melk die je nu geeft is dus prima.
In totaal (dus inclusief de melk) moeten kindjes minimaal een halve liter drinken, dus als je er nog sap bijgeeft dan kom je daar zeker aan.

Prima toch, dat ze de fles weglaat. Uiteindelijk zal ze het toch op brood en melk moeten doen. Anders geef je haar 2 boterhammen...

Succes, Anne

Hoi,

Bij Sophie lukt het ook al een tijdje niet meer om de fles tussen de middag te geven, heb het ook al voor het broodje geprobeerd maar maakt allemaal niets uit.
Ik doe geen moeite meer inmiddels, de ochtend en avondfles drinkt ze nu weer goed (hoefde ze ook even niet meer) dus dan heeft ze al 400 cc binnen en tussendoor krijgt ze appelsap en dat vind ze zo lekker dat ze daar ook makkelijk 200cc per dag van opdrinkt, op die manier krijgen ze zat binnen hoor.

Groetjes Caatje.

Terug
Bovenaan