22 DAGEN CYCLUS????????

A

Anoniem

Guest
Kan het dat je na 22 dagen weer ongesteld word. Ik ga nu voor mijn 3 de ronde. Maar de eerste keer was ik netjes na 28 dagen ongesteld geworden. Heb ik dan nu wel een eisprong gehad? Kan iemand me helpen?

Groetjes van Leed.

hoi,ik had de vorige maand met 25 dagen,normaal ben ik ook wel rond de 28 dagen.
ben net vandaag weer ongi geworden,we beginnen nu met ronde 11 !!!

groetjes tam80

Heeeeel vervelend! Weet precies wat je bedoeld, maar gelukkig zit jij nog maar in ronde 3, dus ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is.
Ik zit nu in ronde 15 en heb in het begin hele lange cyclussen gehad, die gelukkig wel steeds korter werden, maar de laatste 3 maanden had ik een keurige cyclus van 33 dagen. En nu komt het ik snap geen snars meer van mijn lichaam en wordt er zo langzamerhand moe van! Nu ben ik ineens ongi gewordeneen cyclus van 21 dagen????
Tam ik denk dat wij ongeveer hetzelfde hebben?
Frustrerend hè?

Succes meiden!

Liefs Famke

hoi leed
voor een goede eisprong heb je een cyclus nodig van minstens 21 dagen.dus een keer 22 is niet erg.onregelmatig is heel vervelend omdat je moeilijk in kan schatten wanneer je eitje komt.maar beter wat korter dan zoals sommige meiden hier 40/50/60 dagen,toch?des te eerder heb je nu weer een ei!good luck!!
groetjes kari

Hoi Leed,

Ik zou me niet druk maken als ik jou was hoor...je lichaam is echt nog aan het ontpillen.
Dan kan het echt een paar maanden flink wisselen..
Een eisprong heb je wel gehad denk ik, net zoals een ander ook al schreef, vnaf een dag of 20 is tie wel ergens geweest waarschijnlijk...
Succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan