22 te vroeg? wij zijn er klaar voor maar de rest? iets aantrekken van iemand?

gebruiker267999

New member
Beste Allemaal,

Ik zou heel graag jullie mening horen hierover. Mijn vriend en ik willen graag een kindje. We zijn 22 een mijn vriend is 24. Zijn ouders zou gelovig een willen dus graag dat er trouwen, ik heb geen idee hoe ze gaan reageren en ben er erg bang voor. wij willen heel graag een gezinnetje starten maar is dit slim als je familie er niet achter staat?

 
Hey meissie
Ik zou zeggen doe wat jullie samen willen! Jullie wonen samen neem ik aan? Of zijn ze zo gelovig dat jullie eerst moeten trouwen alvorens samen te mogen wonen? Je familie ja weet je ik weet niet wat voor rol hun spelen bij jullie...mijn familie is zeker belangrijk voor me maar als ze in dingen niet achter me staan is dat hun probleem ik bepaal met mijn man wat we doen en hoe we het doen.

Dus als je mijn mening wil horen, ga lekker samen kindjes krijgen! Als de liefde er is waarom niet?

Groetjes
 
Wat lief! Bedankt! Nou toen we gingen samenwonen hebben we het pas verteld toen we onze handtekeningen hadden gezet zodat ze er geen stokje voor konden steken.

Ik ben heel vrij opgevoed en mijn ouders zijn gescheiden. ik ben zelf misbruikt in ons gezin, en ik wil heel graag een kindje met mijn vriend maar ik wil echt niet dat mijn kindje zo n jeugd krijgt als ik. missvhien vandaar mijn grootste twijfels..

Dankjewel!
 
Oei wat vervelend om te horen! Ik ben wel misbruikt eenmalig en gelukkig geen familielid dus kan me deels in je verplaatsen...
Blijft gewoon rot en ik mag toch aannemen dat jij nu jou kindje een fantastische jeugd geeft! Een ding ik heb het niet zo op hele gelovige mensen omdat daar vaak ook misbruik plaats vind dit weet ik omdat mijn vader werkt bij de recherche in de jeugd zeden afdeling...dus jou angst snap ik!!

Komt goed meid echt

Liefss Annemarie
 
Hoi annemarie,

Dankjewel! Helpt om iemamd van buitenaf te horen!!

We gaan het gewoon proberen!
O jee volgens mij komt het zo vaak voor.. Heb je al kinderen? Heb je niet het idee dat je veel beschermt? Of dat je erg bang bent dat het met je kinderen gebeurt?
Heel erg bedankt!

Liefs inge
 
Hey Inge

Ja ik heb twee prachtige dochter, Jill sofie is 8 jaar en Dani Emma is as. donderdag 10 weken :)
Ja tuurlijk ben je beschermend, ik denk dat dat vrouw/moeder eigen is! Loslaten is sowieso voor iedere moeder moeilijk mijn man helpt me daar goed in die is wat relaxter daarin.
We willen heel graag een derde kindje als dat ons gegund is, Dani is via iui ontstaan en Jill gelukkig spontaan (uit een eerdere relatie)

Dus ik denk dat je dat zelf moet gaan ervaren in hoeverre je beschermend gaat zijn meid en weet dan dat dat echt normaal is zolang je niet precies jouw eigen verleden projecteert op je kleine meid of jongen...blijf praten erover en vind steun bij je partner dan ga jij een leuke tijd tegemoet!
 
Hoi Annemarie!

Bedankt voor je berichtje! Wat een leuke namen hebben je dochters!!

Oké Ja dat ga ik doen! Gelukkig kan ik altijd bij mijn vriend terecht, en weet hij van alles af!

Bedankt voor alle hulp! Ik hoop snel Heel mooi nieuws te kunnen vertellen!

Groetjes inge
 
Hej

Ik kan me hier heel goed in vinden. Wij zitten in het zelfde schuitje. Denk dat onze fam er wel klaar voor is. Maar dat het wel een grote schok zal zijn. Ben nu al 8 maand gestopt met de pil maar nu pas regelmatig ongesteld. Dus wij hebben de knoop doorgehakt en als het ons is gegund gaan wij er voor.

Wij zijn 22 en 26 jaar oud. Leuk om iemand te horen met de zelfde leeftijd en ook met dat punt. Wij hebben er geel lang over na gedacht maar we wilden allebei jong kinderen dus bij ons de omgeving kan de boom in en wij kiezen om zelf een gezin te stichten.

Dus ik zeg ga er lekker voor als alles goed voelt.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan