22 week zwanger en zo last van boven rug en borst

<p>Hoi allemaal, </p><p>Is iemand ook bekend met dit:</p><p>Ik heb nu sinds een week ontzettend pijn in mijn bovenrug, tussen de schouderbladen in zeg maar en meer aan de rechterkant. Ik dacht eerst dat het een spier o.i.d. was maar de pijn doet zich nu ook voor op dezelfde plek maar dan op de borst. Nu heb ik dus op de borst en achter op de rug pijn. Iemand hier ervaring mee?</p>

Heb ik ook weleens. Bij mij is dat maagzuur. Na een rennie neemt het bij mij meestal af :) maar als je het niet vertrouwt zou ik verloskundige bellen.

Ja dit komt mij bekent voor,
ik heb hier ook veel last van en ben al een paar keer bij de fysio geweest. Is bij mij een spier die diep zit.. komt door het gewicht van de buik. Pijn is bij mij alleen te verhelpen door op mijn rug te gaan liggen. Verder kon de fysio er ook niks aan doen helaas..
maar als je het niet vertrouwd gewoon even een arts of verloskundige na laten kijken

Ik heb hier ook last van. Is een zeurende pijn die gedurende de dag toeneemt. Ik ben bij de fysio geweest en bleek met houding te maken te hebben. Spier die zowel voor aan de ribben/borstbeen als achter aan de ruggegraat vast zit. Goed op houding letten, rechte rug, schouders licht naar achteren trekken, bekken kantelen, buikspieren licht aanspannen. Vooral houdingen zoals aan de computer werken, aan het aanrecht werken, houdingen met je handen voor je zorgen voor last. 
Verder heb ik een rugzak voor werkspullen gekocht om de last te verdelen en laten intapen bij de fysio. Succes. 

Terug
Bovenaan