22 weken; Ochtendmisselijkheid terug

<p>Hoi, </p><p> </p><p>Zoals jullie in het onderwerp kunnen zien ben ik 22 weken zwanger en sinds een week of 2 is mijn ochtendmisselijkheid terug. Ik begin nu ook echt weer over te geven in de ochtend. Het is dan wel over, maar ik dacht dit tot echt gehad te hebben. Heb er sinds 15 weken geen last meer van, maar nu dus weer wel. Ook overdag kan ik ineens vlagen van misselijkheid hebben, maar hoef ik niet over te geven. Ik kan wel goed eten tussendoor! Hebben meer mensen hier last van (gehad). Ik merk dat ik me dan toch een beetje zorgen maak. Waarschijnlijk nergens voornodig....</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties! </p>

Ik heb dit ook! Ik ben nu 18 weken zwanger, en was redelijk misselijkvrij voor een paar weken, maar nu sinds een week ‘s morgens vooral als ik niet op tijd eet en overdag kan ik vooral van geuren weer ineens hartstikke misselijk zijn. Ik weet ook niet hoe dat komt.

Hoi mama, Ik heb er ook last van. Aan het begin vd zwangerschap zelfs nergens last van gehad en vanaf 20w elke keer overgeven en wel de hele dag door vreselijk misselijk. Ik ben hiervoor naar het ziekenhuis geweest niks vreemds te vinden, waarschijnlijk schommelingen van hormonen enz. Ik slik nu Emesafene tabletjes ( kan je bij je HA vragen) en het gaat nu iets beter. Groetjes

Hier bezig met de derde(32wk), bij allemaal ziek tot het einde, geen pil die werkt. Inderdaad veel te maken met hormonen.
Soms hedde pech
Zorg voor extra vuilniszakken,kleding en water als je onderweg gaat:)

Terug
Bovenaan