<p>Na 2 jaar IUI en 2 miskramen ben ik eindelijk weer zwanger. Ik ben/was blij en kon niet wachten tot ik de 12 weken voorbij was. Ieder week ging ik alsnog naar het ziekenhuis voor echo omdat ik zeer onzeker ben geworden na 2 miskramen in 7 maanden tijd. <br />Bij deze zwangerschap hoorde ik bij echo week 20 dat mijn kind te klein was en dat hij 2 bloedvaten heeft bij zijn navelstreng i.p.v. 3. <br />Het was een hel voor me om aan alle nare situaties te denken wat er mis kan zijn. Ik heb heel wat uitgebreide echo's gehad en ze konden geen afwijkingen zien op de echo. </p><p>Vandaag vruchtwaterpunctie gehad en het wachten vreet mij op. Over 2 dagen heb ik uitslag. Ik ben zo bang voor de uitslag en dat er weer wat mis is terwijl ik nu 22 weken zwanger ben. <br />Alle organen van mijn kind is goed alleen zijn bovenbeen is te klein zeggen ze. </p><p>Ik praat hier met niemand over en voel mij zo rot dat ik niet positief kan blijven. Ik heb al sinds week 20 nachtmerries dat ik mijn zwangerschap moet eindigen en dat ik dus een bevalling van een dood kind moet doen etc. </p><p>Wie heeft dit ook mee gemaakt en hoe zijn jullie ermee omgegaan. het is vreselijk om niet van je zwangerschap te kunnen genieten. Ik ben steeds bang.</p>