?????

Hoi meiden,

Hoe gaat t met jullie ?
Zelf ben ik de laatste paar dagen wrevelig, slecht slapen , geen fijne zithouding etc.
Verder om de paar min plassen.
Zoonlief ligt ook in stuit, al vanaf week 20.
Maar goed, verder mag ik niet klagen

groetjes en liefs poppie

hey poppie,

hier ook slecht slapen,en geen fijne zithouding kunnen vinden en dat is wel lastig als je veel in de auto zit.........maar goed verder eigenlijk weinig klagen, was vanmorgen bij de vk, en kindje ligt mooi met hoofdje naar beneden, maar goed kan nog alle kanten opdraaien, en volgende week krijg ik de groeiecho, ben benieuwd of dit ook weer zo'n flinkerd wordt

groetjes susanne

Hallo,

Jeetje, ik ga wel merken dat de laatste weken zijn aangebroken (nog 8,5 week). Ga steeds slechter lopen en met draaien in mijn bed doet mijn bekken zo'n pijn! Niet te houden, zeg. Maar ja, ik weet dat het over een paar weken over is.

Verder is er duidelijk minder plek in mijn buik, ik voel de kleine echt hard trappen. En dan moet je mijn buik eens op en neer zien gaan!

Verder alles prima en geniet ik nog heerlijk van de zwangerschap en dit tweede wondertje in mijn buik.

Groetjes,
Bregje

Hier gaat alles op een paar kwaaltjes na eindelijk helemaal goed! Heb deze keer de nodige zwangerschapskwalen gehad dus ben nu lekker aan het genieten. De baby wordt lekker actief en reageert echt als ik mijn handen op mijn buik leg, dit is voor ons de laatste keer dus waarschijnlijk plaag ik hem iets vaker als ik bij de andere 2 deed maar het blijft ook zo bijzonder!
De 19de gaan wij trouwen en daarna gaan we de babykamer ook weer helemaal klaar maken, het zijn maar een paar dingetjes dus daar zijn we waarschijnlijk met 2 dagen al mee klaar en mijn schoonmoeder heeft al aangeboden de kleertjes te gaan wassen en strijken.....is toch weer een zorg en karwei minder!!!!

Groetjes Brechtje

hahaha

Ik heb precies hetzelfde ook mijne ligt in een stuit vavaf begin.
kan nog wel veranderen hoor dus nu nog niet druk over te maken.

maar dat onrustige en geen positie kunnen vinden heb ik ook.

groetjes 4 kidz

Haai,

Hier gaat alles volgens plan en naar wens.
Het wordt wel wat zwaarder, bv omrollen in bed, 's nachts vaak moeten plasen etc.
En ik heb een middenrifbreukje waardoor ik sneller last heb van mijn slokdarm. Ik merk wel dat nu de baby wat hoger komt en dus ook wat omhoog kan schoppen dat ik meer pijn in mijn slokdarm heb. Ik vraag de arts of ik mijn medicatie mag verhogen als ik er meer last van krijg.
Maar verder gelukkig geen echte klachten.

Groetjes Manda, 28.4

Hoi poppie,

hoe is dat om te horen dat je baby (nog) in een stuit ligt? Maak je je nu zorgen of denk je; het komt allemaal wel goed?

Het slapen is hier idemdito. Licht slapen, snel wakker en veel plassen.

En als ik dochter lief op til dan moet ik dat direct in mijn rug bezuren. NIet te veel doen dus.

Nog een kleine 10 wkn te gaan...

Groetjes!

hee gabrielle,

Maak me nog niet echt zorgen, dinsdag weer een echo bij gyn.
Ben benieuwd of ons mannetje dan gedraaid is.
Draaipoging zie ik niet zitten, baby ligt voor op groei,
Dit weekend gaan we ook nog verhuizen dus gelukkig ook met andere dingen bezig.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed,

Liefs poppie

Terug
Bovenaan