23 IUI is geweest......

...en deze keer 6,3 zwemmers ipv de 0,6 van vorige keer. Pfffff, ik was echt wel opgelucht toen ik dat las, mogen we tenminste nog doorgaan met IUI.
Ik zit de komende weken dus weer op het wachtbankje af te tellen tot half september.

Liefs, Cath

Hoi Cath,

Dat is nou toevallig zeg, ik heb vandaag ook de inseminatie gehad, maar dan voor IUI nr3 en wij hadden ook precies 6,3 miljoen zwemmertjes! Voor ons was dit eigenlijk een beetje 'weinig', aangezien het de eerste keer 12 milj. en de tweede keer 16 milj. was! Maar volgens de gyn was het meer dan genoeg, dus mijn mannetje hoefde zich niet druk te maken... Maar we zitten nu dus lekker samen op het wachtbankje, nou ja...lekker....dit vind ik altijd de vervelendste periode! Zullen we elkaar er dan maar doorheen slepen? Hoe lang na je eerste IUI werd jij ongesteld? Ik ben het sinds de IUI steeds een paar dagen te vroeg, dus ik ben benieuwd nu... En hoeveel follies had je? Ik deze keer twee, vorige keren telkens maar 1. Nou, ik hoor het wel. Succes!

Liefs, Anke

Hoi Anke,

Vorige keer werd ik 1 dag voor NOD ongesteld maar 2 dagen daarvoor was m'n temp al gaan zakken dus ik wist al dat het niet gelukt was.
Ik heb maar 1 follikel omdat ik IUI in eigen cyclus heb en dus alleen ovulatietesten gebruik en op CD 10 heb ik een meting gehad omdat m'n eisprong vorige keer heel lang op zich liet wachten. Vanaf de 4e poging zal ik ook aan clomid moeten maar daar denken we nog maar even niet aan, eerst poging 2 (en desnoods poging 3) afwachten.
Heb je nog een extra kussentje, dan zit het bankje wat lekkerder , we gaan elkaar er gewoon doorheen slepen, voordat we het weten is het al half september!

Liefs, Cath

Hoi Cath,

Tjee, je hebt je 2e poging al weer achter de rug! Ik ben even niet hier geweest, moest even mijn verdriet een plekje geven, vandaar dat ik wat laat reageer, maar heb wel aan je gedacht hoor!
Wat een hoop goede zaadjes dit keer! Mijn man werd er spontaan onzeker van...haha! Maar goed bij jullie dan ook in principe geen problemen met de kwaliteit. Wanneer heb je nu ongeveer je NOD? Half september toch? Ik moet ongeveer half september (ik vermoed de 13e) weer voor de 2e poging, ik heb dan 27 sept mijn NOD en dat is de verjaardag van mijn zoontje. Ik hoop dus dat dat een beetje geluk met zich meebrengt!!

Heel veel sterkte en tot gauw!
Laat je af en toe wat van je horen hoe het met je gaat?

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Tellen we alletwee af naar de 13e. Bij de vorige poging werd ik op de 14e dag ongesteld en dat zou deze keer dus op de 13e september zijn. Ga maar weer m'n temp bijhouden dan kan ik al een beetje inschatten wat het gaat worden; als ie een paar dagen voor de 13e omlaag gaat dan is het helaas en op naar de 3e poging.
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer maar eens moet lukken, zou wel mooi zijn eind mei uitgerekend, een lekker voorjaars / zomers verlof!

Natuurlijk laat ik regelmatig van me horen hoe het gaat.
Hoe is het bij jullie, beetje bijgekomen van de tegenvaller? en alle goede moed weer bij elkaar geraapt......de eerste dag(en) kost dat ff wat moeite maar probeer altijd toch weer het positieve te vinden zodat je er bij je volgende poging weer voor 200% tegenaan kunt!

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan