23 jaar en cysten rondom eierstokken

<p>Hallo! Ik ben 23 jaar oud en ben al ruim een half jaar aan het proberen zwanger te worden. Ik rook niet ik drink niet ik leef gezond en mijn vriend precies hetzelfde verhaal. Maaar ik heb cysten rondom mijn eierstokken maar de dokter zegt dat dat het niet zou moeten kunnen beïnvloeden hebben jullie hier misschien ervaring mee?</p>
 
Ik heb ook cysten  volgens mijn gynaecoloog heeft elke vrouw ze. Ik was in een poging zwanger en nu 11 weken zijn alle cystes weg komt wss door de hormonen. Dus ja het is normaal en je word er gewoon zwanger door ;) 
 
Ik heb ze ook, maar daardoor ook een onregelmatige menstruatie. Heb jij die wel? Ik heb mijn cyclus onder controle gekregen met hormonen en wat toen vrij snel zwanger.
 
Jippie ja dat heb ik ook dat is verschrikkelijk, maar daarom deze maand om de dag gedaan zodat het niet kon missen eigenlijk maar nog niet raak. Ben net ongesteld geworden weer?
 
Ik heb PCOS. Dat houdt dus in dat je cystes hebt in de eierstokken en ook meerdere bijwerkingen. Mijn luteale fase (na de eisprong) is veel te kort. Ik kan daardoor nooit een ei laten innestelen. Ik loop nu via de gynacoloog om hulp te krijgen. Ik schrijf er ook over op mamaplaats. Heel veel succes. Ik ben nu bijna een jaar bezig. Je cyclussen zijn wel constant of wisselen die ook heel erg?
 
Denise: ja ik heb ook een onregelmatige cyclus maar nu ook weer niet overdreven regelmatig zit meestal tussen de 28 en de 33 dagen in... 
 
Terug
Bovenaan