23 kilo aangekomen bij 38 weken

Hallo allemaal,

Ik ben nu 38+4 weken zwanger en al 23 kilo aangekomen!! Ben er wel een beetje van geschrokken maar kan er nu ook niet heel veel meer aan doen denk ik... ik merk wel dat ik ook vocht vasthoud maar de baby is gemiddeld zegt de vk. Dus hoop echt dat het er straks makkelijk afgaat... had gehoord dat 12  kilo aankomen gemiddeld is... nou dat is dus niet echt gelukt!

Zijn er meer die hier last van hebben?
<p style="text-align: center;">Groetjes</p>
 
Bij mijn eerste was ik ook zoiets aangekomen. Schrok me echt rot toen ik dat zag. Mijn zoon was ook gemiddeld. Na de bevalling heb ik me een paar dagen rot gezweten, heeeeeel veel vocht verloren dus. Daarna nog ongeveer 8 kilo wat er nog af moest. Doordat ik borstvoeding gaf ging dit ook heel snel. Mijn enige tip is eet gezond, ik weet dat ik best veel snoepte in het kader van ik kom straks toch heel veel aan. Succes met de aankomende bevalling!
 
Bij mijn eerste ben ik 20 kg aangekomen en dat wad ook erg zwaar voor mijn lichaam (ik ben maar 160cm) maar veel was vocht (11KG ) dat pas je de eerste 4 dagen weg en De rest is er echt vanzelf weer afgegaan.maar bij deze zwangerschap gaat het weer zo hard en het voelt niet leuk haha toch maar hopen dat het er weer zo makkelijk af gaat

Succes en lekker maar gezond blijven eten!
 
Terug
Bovenaan